سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان بیان کرد:

انجام خدمات آزمایشگاهی متمرکز دولتی در مرکز سلامت الغدیر آبادان

۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۶:۴۶:۰۳
کد خبر: ۹۹۱۰۹۴
انجام خدمات آزمایشگاهی متمرکز دولتی در مرکز سلامت الغدیر آبادان
سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان با اشاره به افزوده شدن بخش هورمون شناسی به آزمایشگاه مرکز سلامت الغدیر آبادان، گفت: تمامی خدمات به صورت متمرکز و دولتی به شهروندان ارایه می شود.

نجمه سید آقامیری امروز در حاشیه بهره برداری از آزمایشگاه هورمون شناسی مرکز بهداشت آبادان که در مرکز سلامت الغدیر آبادان با حضور معاون بهداشت و برخی مسوولین شهری به بهره برداری رسید، در گفت و گو با خبرنگار برنا اظهار کرد: در این آزمایشگاه تا کنون آزمایش های سل، وبا و مالاریا انجام گرفته، که آزمایش های سل شناسی ما فقط محدود به آبادان و خرمشهر نبوده و شهرستان شادگان را هم در بر گرفته است.

او با اشاره به اینکه در این مرکز خدمات آزمایشگاهی به صورت متمرکز ارایه می شود، گفت: یکی دیگر از فعالیت های این مرکز ارایه خدمات ارزیابی سلامت به اصناف است و تمامی آزمایشات این گروه در این آزمایشگاه و تحت نظارت این مجموعه انجام می شود. که به صورت معمول شامل قند، چربی و تست های کبدی است.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان در پایان با بیان اینکه از امروز نیز بخش هورمون شناسی به این پکیج آزمایشگاهی اضافه شده است، افزود: یکی از موارد مهم در راه اندازی آزمایش های هورمون شناسی این مرکز، ارایه خدمات به شهروندان با تعرفه دولتی است که پیش از این در سطح منطقه امکان پذیر نبود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز