استاندار خوزستان خبر داد:

توزیع ۳۰۰ هزار بسته غذایی در طرح رزمایش کمک مومنانه میان اقشار کم برخوردار خوزستان آغاز شد

۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۵:۳۱:۲۲
کد خبر: ۹۹۲۴۵۷
توزیع  ۳۰۰ هزار بسته غذایی در طرح رزمایش کمک مومنانه میان اقشار کم برخوردار خوزستان آغاز شد
استاندار خوزستان گفت: توزیع ۳۰۰ هزار بسته غذایی در طرح رزمایش کمک مومنانه با هدف توزیع اجناس و کالاهای ضروری مورد نیاز اقشار کم برخوردار در ماه مبارک رمضان آغاز شد

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، طرح “رزمایش کمک مومنانه” از سوی استانداری خوزستان، نمایندگی ولی فقیه در استان و سپاه ولی عصر(عج) خوزستان با هدف توزیع اجناس و کالاهای ضروری مورد نیاز اقشار کم برخوردار در ماه مبارک رمضان اجرایی می شود.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان همراه با سردار شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان از قرارگاه استانی امام حسن مجتبی(ع) و رزمایش کمک مومنانه واقع در فاز دو پادادشهر اهواز دیدن کرد و در جریان اقدامات و برنامه های این قرارگاه که طرح“رزمایش کمک مومنانه” را اجرا می کند، قرار گرفت و دستوراتی نیز به ارگان های توانمند برای کمک به این قرارگاه صادر کرد.

استاندار خوزستان در جریان این بازدید اظهار کرد: خوشبختانه با عنایت پروردگار این توفیق حاصل شد که در پاسخ به دعوت و فرمایش مقام معظم رهبری و سیاست های ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا بستر لازم را برای اجرای رزمایش کمک مومنانه از طریق تشکیل قرارگاه فراهم نماییم.

او گفت: این قرارگاه را با هدف کمک به کسانی که به دلیل بروز این بیماری و یا تصمیماتی که برای کنترل آن اتخاذ شده و معیشت آنها تحت تاثیر قرار گرفته و خطراتی را متوجه زندگی آنها نموده است برپا نمودیم.

شریعتی افزود: شرایط سختی که تبعات این بیماری گریبان ما را گرفته است ما را بر آن داشته است که در کنار هم تلاش کنیم و برای این کار حسنه و سنت خداپسندانه برنامه ریزی نماییم.

نماینده عالیدولتدر خوزستان بیان کرد: خوشبختانه اولین محموله توزیع شده است و دومین محموله هم فردا بین نیازمندان و افرادی که در این بحران کرونا معیشت آنها آسیب دیده توزیع خواهد شد.

او با بیان اینکه این کار به نام مبارک کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) مزین شده و امیدواریم خداوند توفیق دهد که انشاالله در این مسیر گام برداریم، بیان کرد: تلاش ما این است که سیصد هزار بسته غذایی را بین افراد کم برخوردار توزیع نماییم و انشالله بعد از اتمام این بیماری این افراد بتوانند با دغدغه کمتر همچون گذشته چرخ زندگی خود را حرکت در آورند.

استاندار خوزستان اضافه کرد: این کار هم توفیقی برای افرادی است که کمک می‌کنند هم برای افرادی که در توزیع اقلام همراه شده اند و هم ما این توفیق را پیدا کردیم که زمینه کار را فراهم کنیم.

شریعتی در پایان تصریح کرد: من از تمام خیرین و نیکوکاران، شرکت ها، مجامع، دستگاه ها به ویژه ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) و کمیته امداد امام(ره) که کمک و همراهی کردند صمیمانه سپاسگزاری می کنم همچنین از سپاه ولیعصر(عج) و بسیج که زحمت برنامه ریزی ها را به عهده دارد و نماینده محترم ولی فقیه که در این زمینه وقت گذاشتند و راهنمایی نمودند تشکر می کنم انشالله همه دست به دست هم دهیم تا بر این بیماری و تبعات آن فائق آییم.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز