مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان در بیانیه ایی اعلام نمود:

بسیج سمن ها، ورزشکاران و جوانان خوزستان برای تحقق شعار همت جوانانه_ کمک مومنانه

۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۰:۰۹:۴۶
کد خبر: ۹۹۲۹۱۴
بسیج سمن ها، ورزشکاران و جوانان خوزستان برای تحقق شعار همت جوانانه_ کمک مومنانه
مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان در بیانیه ایی اعلام نمود: تمامی ظرفیت های این اداره کل، سمن ها، جوانان و ورزشکاران در راستای تحقق شعار همت جوانانه- کمک مومنانه بسیج شده اند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، افشین حیدری در بیانیه ای ضمن تشکر از تمامی انجمن های مردم نهاد جوان و جامعه ورزشی استان خوزستان خواستار تلاش دو چندان در راستای عملیاتی شدن فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص کمک به اقشار آسیب پذیر کشور شد.

متن پیام مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان بدین شرح است:

 

إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الْمُحْسِنینَ

  بحران پیش آمده و شیوع ویروس منحوس کرونا در روزهای اخیر موجب همبستگی و جهاد در میان اقشار مختلف جامعه شده است.

حال که مقام معظم رهبری مدظله العالی در بیانات گهربار خود بر امید و لزوم همدلی برای شکست مشکلات تاکید نمودند، لازم است که با نهایت توان در راستای تحقق این امر، به صورت متحد و مجاهدانه تلاش کنیم.

جوانان متعهد ایرانی هم راستا با دیگر هموطنان سال جدید را با نهایت خلوص در قالب پویش همدلی با هم میهنان خود آغاز نموده و حال به منظور تبعیت از فرامین و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی و در راستای نوع دوستی و کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه و در آستانه ماه مبارک رمضان در بیانیه‌ای با شعار همت جوانانه_ کمک مؤمنانه به یاری اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا شتافته اند.

بر همین اساس بر خود واجب می دانم، ضمن قدردانی و تشکر از مسوولیت‌پذیری و حضور جوانان و جامعه ورزشی استان خوزستان، در راستای لبیک به دستورات رهبر معظم انقلاب، از تمامی سمن های جوان، بسیج ورزشکاران، هیات های ورزشی و تمامی نهادهای زیر مجموعه اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، درخواست نمایم، نهایت همراهی و همکاری را با جوانانی که تنها در راه رضای حق تعالی به جهاد می‌پردازند، را داشته باشند.

در این باره اداره کل ورزش و جوانان خوزستان هم چون گذشته از تمامی ظرفیت های خود در راستای اجرایی شدن فرامین مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) بهره خواهد گرفت.

در پایان از درگاه یزدان پاک برای جوانان و ورزشکاران افتخار آفرین کشور خصوصا جامعه ورزشی خوزستان سرافراز، در مسیر تحقق این امر توفیق و موفقیت هر چه بیشتر  را آرزو دارم.

 

افشین حیدری

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان

اردیبهشت ماه ۱۳۹۹

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز