استاندار خوزستان تاکید کرد:

لزوم آمادگی و هماهنگی لازم برای برگزاری اربعین حسینی در صورت کنترل بیماری کرونا

۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۵:۵۶:۲۵
کد خبر: ۹۹۳۲۲۴
لزوم آمادگی و هماهنگی لازم برای برگزاری اربعین حسینی در صورت کنترل بیماری کرونا
استاندار خوزستان گفت: تمامی کمیته های ستاد اربعین طبق برنامه پیش روند تا اگر شرایط برگزاری اربعین فراهم شد، غافلگیر نشویم.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی امروز در نخستین نشست ستاد اربعین حسینی در سال جاری که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه با اپیدمی بیماری کرونا درگیر هستیم و مشخص نیست این شرایط تا چه زمانی تداوم می یابد، در این زمینه ستاد ملی طی همفکری با کشور عراق، تصمیم گیری لازم را خواهد کرد در عین حال ما باید از هم اکنون آمادگی لازم را داشته باشیم که اگر انشالله تا آن زمان مساله کرونا حل و کنترل شده باشد امکان برگزاری مراسم پیاده روی اربعین وجود داشته باشد.

او گفت: کمیته های عضو ستاد اربعین حسینی خوزستان از هم اکنون برنامه ریزی و فعالیت لازم را انجام دهند و هماهنگی های لازم صورت گیرد.

استاندار خوزستان افزود: باید از قبل هماهنگی های لازم را داشته باشیم تا به صورت غیر منتظره و غافلگیرانه با این رویداد بزرگ مواجه نشویم و کمیته های استانی ستاد اربعین موظف به آمادگی و هماهنگی هستند مگر اینکه با توجه به شرایط کشور و شرایط بیماری کرونا تصمیمات دیگری اتخاذ شود.

 

 

 

 

نظر شما