استاندار در دیدار با کارگران نمونه و کارفرمایان خوزستان مطرح کرد:

شعار"ما می توانیم" با فرصت و بهاد دادن به جوانان محقق می شود

۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۱۹:۳۶:۳۴
کد خبر: ۹۹۳۸۸۲
شعارما می توانیم با فرصت و بهاد دادن به جوانان محقق می شود
استاندار خوزستان گفت: اگر به جوانان بها و میدان دهیم روز به روز شعار ما می توانیم بیش از پیش محقق می‌شود.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان امروز یکشنبه به مناسبت فرا رسیدن هفته کارگر به همراه ارسلان غمگین مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با جمعی از کارگران و کارفرمایان استان دیدار و گفت و گو کرد.

استاندار خوزستان در پایان این نشست اظهار کرد: به علت مسایل مربوط به سلامت جامعه و مشکلات بیماری کووید ۱۹ امسال ناگزیر بودیم مراسم روز کارگر را به صورت مختصرتری برگزار نماییم.

شریعتی افزود: امسال دو برگزیده ملی داشتیم یکی آقای مهندس مجدی از مجموعه کشت و صنعت امام خمینی(ره) که نقش اساسی هم در جریان سیل سال گذشته و هم در بخش تولید و حفظ آن در صنعت نیشکر داشتند و کار ارزنده‌ای کردند و از نزدیک شاهد پیگیری های ایشان بودم که چگونه با تلاش خود و مجموعه نیروهای فعال در این صنعت ظرفیت اسمی تولید علیرغم خشکسالی حفظ شد و همچنین با وجود سیل سال گذشته باز هم ظرفیت اسمی این مجموعه صرفا کاهش ناچیزی داشت و توانستند شرایط خود را حفظ کنند و هم اکنون هم در حال بازسازی هستند.

او ادامه داد: دیگر برگزیده کشوری نیز آقای مهندس رحمانی یکی از مهندسین جوان و خوش فکر ما در صنعت فولاد اکسین هستند که به عنوان کارگر نمونه و با مدرک فوق لیسانس اتوماسیون و نرم افزار هستند و با طراحی که در این شرکت داشتند موفق شدند کاری کنند که عمر مفید پمپ ها و موتورهای کارخانه دو برابر شود.

نماینده عالی دولت در خوزستان بیان کرد: اینها هم برای ما افتخار است و هم نوید روزهای خوشی به کشور می دهد به این شرط که به چنین جوانان خوش فکر و دانش پژوهی میدان، فرصت و اجازه ریسک پذیری دهیم. اگر به جوانان بها و میدان دهیم روز به روز شعار ما می توانیم بیش از پیش محقق می‌شود.

استاندار خوزستان اضافه کرد: خوشبختانه با تلاش های خوبی که صورت گرفته و مدیریت خوبی که بر شرکت ها حاکم است و همچنین همکاری خوب و برنامه‌ریزی مناسبی که اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بهبود شرایط محیط های کارگری برای بروز نوآوری ها و ابتکارات ایجاد کرده و عملکرد خوب مدیران عامل شرکت ها توانستیم خوشبختانه دو رتبه ملی را کسب نماییم و امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.

شریعتی در پایان افزود: این کسب رتبه پس از ۲۵ سال به دست آمده است و امیدواریم شرایط به صورتی باشد که هر ساله و با فاصله های کمتری حائز رتبه های برتر شویم.

 

 

 

نظر شما