رییس اداره تعاون روستایی شهرستان هندیجان خبر داد:

خرید بیش از ۳۲ هزار تن گندم و ۲۶۸ تن کلزا از کشاورزان هندیجانی

۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۰:۴۳:۵۰
کد خبر: ۹۹۴۵۸۶
خرید بیش از ۳۲ هزار تن گندم و ۲۶۸ تن کلزا از کشاورزان هندیجانی
رییس اداره تعاون روستایی شهرستان هندیجان از خرید ۳۲ هزار و ۲۲۹ تن گندم و ۲۶۸ تن کلزا توسط تعاون روستایی این شهرستان از کشاورزان در سال زراعی ۹۸-۹۹ خبر داد.

امید سواری امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا از اهواز با اعلام این خبر اظهار کرد: هندیجان دارای دو مرکز خرید گندم به نام چم خلف عیسی و هندیجان و یک مرکز خرید کلزا به نام زهره هندیجان است که از ابتدای خرید گندم و کلزا در سال زراعی جدید موفق به خرید بیش از ۳۲ هزار و ۲۲۹ کیلو گرم گندم و ۲۶۸ تن کلزا از کشاورزان شده است.

او گفت: تعاون روستایی شهرستان هندیجان در سال گذشته موفق به خرید ۴۵ هزار تن گندم و ۱۹۶ تن کلزا شد که امسال به دلیل استقبال کشاورزان از کشت کلزا پیش بینی می شود در این محصول آمار بهتری نسبت به سال گذشته داشته باشیم، همچنین پیش بینی می شود خرید گندم و کلزا تا پایان اردیبهشت ماه ادامه داشته باشد.

رییس اداره تعاون روستایی هندیجان با اشاره به اینکه روند بارگیری و حمل گندم و کلزا از مراکز خرید روزانه در حال انجام است، افزود: امیدواریم با هماهنگی های لازم هر چه سریع تر گندم و کلزا خریداری شده موجود در مراکز خرید به مقاصد مورد نظر صادر شوند.

سواری در پایان با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط تعاون روستایی هندیجان برای مقابله با بیماری کرونا بیان کرد: مراکز خرید گندم و کلزا شهرستان هندیجان اقدام به سمپاشی انبار ها و محوطه مراکز خود و نیز برای صیانت از پرسنل  اقدام به خرید ماسک و دستکش و مواد ضدعفونی به مقدار لازم نموده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز