استاندار خوزستان مطرح کرد:

اجرای فاز اول"اقدام ملی مسکن" در ۲۰ شهر خوزستان/ تعیین تکلیف مسکن مهر استان با اتمام ۷ هزار واحد نیمه تمام در سال جاری

۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۱۵:۳۵:۳۶
کد خبر: ۹۹۵۳۶۶
اجرای فاز اولاقدام ملی مسکن در ۲۰ شهر خوزستان/ تعیین تکلیف مسکن مهر استان با اتمام ۷ هزار واحد نیمه تمام در سال جاری
استاندار خوزستان از هدف گذاری آغاز طرح"اقدام ملی مسکن" و تعیین تکلیف "مسکن مهر" استان در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی امروز چهارشنبه در حاشیه برگزاری اولین نشست شورای مسکن استان در سال ۹۹ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال در بخش مسکن دو هدف را دنبال خواهیم نمود که یکی طرح"اقدام ملی مسکن" است که جزو سیاست ها و وعده های رییس جمهور در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری است. در فاز اول این طرح بنا داریم در ۲۰ شهر استان کار احداث حدود هفت هزار و ۷۰۰ واحد را در استان آغاز کنیم. این طرح شامل مسکن اولی ها و کسانی است که طبق ضوابط به آنها اختصاص داده می شود، در این خصوص برخی ثبت نام ها انجام شده و در ادامه نیز ثبت نام ها ادامه دارد.

او با بیان اینکه در این طرح دولت زمین مورد نیاز را در اختیار قرار داده، گفت: در استان حدود ۱۰۰ هکتار در ۲۰ شهر به این طرح اختصاص داده شده است.

استاندار خوزستان با بیان اینکه زمین ها به صورت اجاره ۹۹ ساله است، افزود: ساخت این واحد ها به عهده بنیاد مسکن، ستاد فرمان اجرایی حضرت امام(ره) و سایر دستگاه های است که هزینه ساخت را به صورت اقتساط طی پنج سال با بهره کم از متقاضیان دریافت می کنند.

نماینده عالی دولت در خوزستان با بیان اینکه این واحدها باید در سریع ترین زمان ممکن احداث شوند، بیان کرد: در برخی موارد پیمانکاران مشخص شده اند و در برخی موارد در مراحل تعیین پیمانکار است.

او با اشاره به هدف گذاری دوم استان در بخش مسکن مهر اضافه کرد: تعداد زیادی از واحد های مسکن مهر استان نیمه تمام مانده بود که در سال ۹۸ عملیات احداث بیش از پنج هزار واحد را به اتمام رساندیم و تحویل متقاضیان شد و اکثرا در این واحد ها ساکن شدند.

استاندار خوزستان با اشاره به تکمیل دیگر واحدهای مسکن مهر استان تصریح کرد: طبق برنامه تا پایان سال جاری نیز هفت هزار واحد دیگر از مسکن مهر استان به اتمام می رسد و به متقاضیان تحویل می شود تا هر چه سریع تر در این زمینه مسکن مهر استان را تعیین تکلیف نماییم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز