در نشست ویدیو کنفرانس مدیر کل مدیریت بحران خوزستان با رییس سازمان مدیریت بحران کشور مطرح شد:

لزوم تقویت جایگاه مدیریت بحران در سراسر کشور/ضرورت تقویت تشکیلات مدیریت بحران استان های کثیر البحران

۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۱۷:۵۵:۱۷
کد خبر: ۹۹۵۴۲۱
لزوم تقویت جایگاه مدیریت بحران در سراسر کشور/ضرورت تقویت تشکیلات مدیریت بحران استان های کثیر البحران
مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان در جلسه ویدیو کنفرانس با معاون وزیر و رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: برخی از استان ها کثیرالبحران هستند و ساختار، شرایط اقلیمی، منابع آنها، جمعیت، پهنه جغرافیایی به گونه‌ای است که می‌طلبد تشکیلات قوی داشته باشند تا بتواند در مواقع حساس در ساختار حاکمیتی مدیریت کنند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، کیامرث حاجی زاده مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان در جلسه ویدیو کنفرانس با اسماعیل نجار معاون وزیر و رییس سازمان مدیریت بحران کشور، اظهار کرد: برخی از استان ها کثیرالبحران هستند و  ساختار، شرایط اقلیمی، منابع آنها، جمعیت، پهنه جغرافیایی به گونه‌ای است که می‌طلبد تشکیلات قوی داشته باشند تا  بتواند در مواقع حساس در ساختار حاکمیتی مدیریت کنند.

او گفت: نکته مهم دیگر در خصوص انسجام مدیریت بحران، یک دست بودن کلیه مدیران بحران سطح کشور است تا از این طریق بتوانند به جایگاه اصلی خود برسند.

مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان با تشریح وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان افزود: با شروع شیوع این ویروس پشتیبانی ستاد مدیریت بیماری با دستور استاندار به اداره کل مدیریت بحران استان واگذار شد که تا کنون نقش فعالی نیز ایفا کرده است در این رابطه بیش از یکصد و ۶۰ هزار ماسک در میان دانشگاه های علوم پزشکی سطح استان و همچنین دستگاه های خدمات رسان توزیع شد.

حاجی زاده بیان کرد: از سوی دیگر نیز تهیه آب ژاوال و ملزومات بهداشتی و همچنین تهیه گان محافظتی برای کادر درمان و نیروهای جهادی از دیگر فعالیت های اداره کل مدیریت بحران استان بوده است.

مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان در پایان اضافه کرد: شمار مبتلایان  کرونا ویروس در خوزستان  تا کنون  به دو هزار و ۵۹۸ مورد رسیده که بیشترین مبتلایان در اهواز و کمترین در شهرستان اندیکا بوده، همچنین تعداد یک هزار و ۹۹۹ نفر بهبود یافته، ۳۹۰ نفر بستری و ۲۰۹ نفر از همشهریان نیز به دلیل ایتلا به کرونا جان باختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز