استاندار خوزستان در آیین بهره برداری از طرح ۲۰۰ واحدی مسکن مهر دزفول خبر داد:

آغاز احداث ۷۷۰۰ واحد"طرح اقدام ملی مسکن" و ۷ هزار واحد مسکن مهر در سال ۹۹

۱۳۹۹/۰۲/۱۱ - ۱۳:۵۷:۲۵
کد خبر: ۹۹۵۶۹۴
آغاز احداث ۷۷۰۰ واحدطرح اقدام ملی مسکن و ۷ هزار واحد مسکن مهر در سال ۹۹
استاندار خوزستان گفت: امسال در نظر داریم ۷ هزار واحد مسکن مهر را تکمیل نماییم و از سوی دیگر هم در فاز اول طرح اقدام ملی مسکن ۷۷۰۰ واحد را امسال در ۲۰ شهر از استان آغاز خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی در حاشیه افتتاح ۲۰۰ واحد مسکن مهر شهرستان دزفول که با حضور مسوولان شهرستان و استان برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه این ۲۰۰ واحد مسکونی خیلی با کیفیت و با زیرسازی های مناسب بنا شده اند.

او گفت: برای ساخت این منازل بیش از ۲۲ میلیارد تومان هزینه شده است که حدود ۱۱ میلیارد تومان از این رقم سهم آورده اعضا بوده است، هشت میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان نیز از طریق اعطای تسهیلات کم بهره و دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هم توسط دولت برای کارهای زیرسازی تامین شده است و این مجموعه با کیفیت و کم نظیر تکمیل شده است.

استاندار خوزستان افزود: مصالح و تجهیزات به کار رفته در این مجتمع های مسکونی از کیفیت بالایی برخوردار است و دو تعاونی سازنده این منازل جزو تعاونی های بسیار موفق استان محسوب می شوند و امیدواریم مجموعه های اینچنینی روز به روز بیشتر شود.

نماینده عالی دولت در خوزستان بیان کرد: همچنین مجموعه هایی برای تکمیل واحدهایی ویژه خانوارهای مستقر در سکونتگاه های غیر رسمی شروع به کار خواهند کرد و مراحل اداری و حقوقی آن طی شده و بناست ۲۰۰ واحد دیگر نیز ویژه این گروه ساخته شود تا بتوانیم در این منطقه ۴۰۰ واحد نوساز داشته باشیم.

او ادامه داد: در نزدیکی این منطقه هم طرح اقدام ملی مسکن هم پیش بینی شده است که واحدهایی ساخته خواهد شد و ما سعی می کنیم امکان سکونت را برای افرادی که مسکن اولی هستند فراهم نماییم.

شریعتی تصریح کرد: در این طرح زمین‌ها به صورت اجاره ۹۹ ساله و هزینه ساخت هم در اقساط پنج ساله پرداخت خواهد شد؛ امسال نیز اعتبارات زیرسازی برای ساخت این واحدها را دو برابر کردیم و از ۳۰ میلیارد تومان به ۶۰ میلیارد تومان افزایش دادیم و تلاش ما بر این است که تحرکی در بخش ساخت مسکن خصوصا در راستای طرح اقدام ملی مسکن و تکمیل واحدهای مسکن مهر ایجاد نماییم.

استاندار خوزستان در پایان افزود: سال گذشت پنج هزار مسکن مهر را به بهره‌برداری رساندیم و امسال در نظر داریم ۷ هزار واحد مسکن مهر را تکمیل نماییم و از سوی دیگر هم در فاز اول طرح اقدام ملی مسکن ۷۷۰۰ واحد را امسال در ۲۰ شهر از استان آغاز خواهیم کرد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز