با حضور فرماندار و رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛

آیین پاسداشت از کارگران نمونه اندیمشک برگزار شد

۱۳۹۹/۰۲/۱۱ - ۱۶:۴۳:۳۲
کد خبر: ۹۹۵۷۵۷
آیین پاسداشت از کارگران نمونه اندیمشک برگزار شد
آیین تجلیل از کارگران نمونه شهرستان اندیمشک در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اندیمشک، ظهر امروز آیین پاسداشت روز کارگر و تجلیل از کارگران نمونه شهرستان اندیمشک در سالن کوثر فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

فرماندار اندیمشک در این جلسه با اشاره به شیوع بیماری کرونا و لزوم توجه به رعایت نکات بهداشتی، اظهار کرد: تمام دستگاه های اداری و خدماتی شهرستان اندیمشک برای مقابله با بیماری کرونا و رعایت نکات بهداشتی تمهیدات مورد نیاز را به اجرا برسانند.

پیمان جهانگیری با اشاره به جایگاه کارگران در عرصه تولید و پیشرفت اقتصادی کشور، افزود: با پیگیری های به اجرا رسیده طرح های بزرگی در حوزه اشتغال شهرستان اندیمشک در حال اجرا بوده و این طرح ها به زودی به بهره برداری می رسند.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اندیمشک نیز در این جلسه با اشاره به این که ۴۰ درصد دادخواست ها در مراجع حل اختلاف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اندیمشک  به صورت سازشی بررسی می شود، اظهار کرد: با هدف تکریم ارباب رجوع تعداد هیات های بدوی و تجدید نظر شهرستان اندیمشک به پنج هیات افرایش یافته است.

سید ناصر حسینی با اشاره به این که با اجرای این طرح میانگین زمان رسیدگی به دادخواست های کارگران به کمترین زمان می رسد، افزود: هم چنین در این مدت سه هزار و ۳۲۰ بازرسی توسط بازرسان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان از قبیل بازرسی موردی، ادواری، حوادث، کمیته های حفاظت فنی و بهداشت کار به اجرا رسیده است.

او ادامه داد: رسیدگی به پرونده های حوزه کار در سال جدید کاملا الکترونیکی خواهد بود و کارگران نیازی به مراجعه برای تشکیل پرونده ندارند که این خدمت گامی مهم در توسعه خدمات مورد نیاز کارگران و کارفرمایان کشور است.

 رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اندیمشک با بیان این که تا کنون ۱۰۷ طرح اشتغال روستایی و فراگیر از محل اعتبارات روستایی و فراگیر تسهیلات مصوب را در شهرستان اندیمشک دریافت و یا در مرحله دریافت هستند، اضافه کرد: اشتغال فعلی از این طرح ها ۲۵۹ فرصت شغلی در اندیمشک بوده و خدمات این حوزه در این شهرستان از رشد قابل توجهی برخوردار شده است.

حسینی در پایان برگزاری ۱۲ جلسه شورای اشتغال و پیگیری مصوبات آن و همچنین، برگزاری بیش ۳۰۰ برنامه فرهنگی اجتماعی و آموزشی ویژه کارگران را از جمله دیگر طرح های اجرا شده در این مدت دانست و افزود: با پیگیری نماینده مردم اندیمشک و فرماندار شهرستان روند اجرایی طرح های بزرگ حوزه اشتغال تسریع می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز