استاندار خوزستان خبر داد:

تولید روزانه یک هزار البسه بیمارستانی در شرکت فولاد خوزستان/فعلا شیب ابتلا به کرونا در استان کُند است

۱۳۹۹/۰۲/۱۱ - ۱۹:۲۷:۳۶
کد خبر: ۹۹۵۷۹۸
تولید روزانه یک هزار البسه بیمارستانی در شرکت فولاد خوزستان/فعلا شیب ابتلا به کرونا در استان کُند است
استاندار خوزستان با اشاره به بهره برداری از خط تولید البسه بیمارستانی و گان پزشکی در شرکت فولاد خوزستان، گفت: روزانه یک هزار البسه بیمارستانی و گان پزشکی در این شرکت تولید خواهد شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی امروز در حاشیه بهره برداری از خط تولید البسه بیمارستانی و گان پزشکی به منظور پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری کرونا در راستای اجرای مسوولیت های اجتماعی شرکت فولاد خوزستان در جمع‌ خبرنگاران اظهار کرد: در اوایل بحث بیماری کرونا، فولاد خوزستان دست به کار و در تولید ماسک پیشگام شد. اکنون نیز با توجه به نیاز استان به لباس های خود مراقبتی کادر بهداشت و درمان بیمارستان، اقدام به راه اندازی خط تولید البسه بیمارستانی کرده است.

او با بیان اینکه فولاد خوزستان در زمینه مبارزه با کرونا ویروس نقش بسیار مهمی را ایفا کرده است، گفت: از امروز کارخانه فولاد خوزستان با راه اندازی این خط تولید، روزانه یک هزار البسه بیمارستانی و گان پزشکی تولید می کند.

استاندار خوزستان افزود: فولاد خوزستان در بحث تولید ماسک، تولید البسه پزشکی، تامین بسته های معیشتی برای نیازمندان و کمک به دانشگاه های علوم پزشکی استان اقدامات بسیار خوبی انجام داده است.

شریعتی بیان کرد: سپاه حضرت ولی عصر(عج) نیز نقش محوری در تامین و توزیع این وسایل بر عهده گرفته است و در این زمینه از آن ها ‌نیز نهایت تشکر را دارم.

نماینده عالی دولت در خوزستان تصریح کرد: این اقدامات بیانگر آن است که تا آخر در کنار پزشکان و پرستارانی که در خط مقدم مقابله با کرونا قرار دارند، هستیم‌ و از آن ها پشتیبانی خواهیم‌ کرد.

او با تاکید بر اینکه مردم باید فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند و به توصیه ها و پروتکل های بهداشتی درمانی توجه ویژه داشته باشند، اضافه کرد: در بین برخی از مردم‌ توجه به این نکات کمتر شده است‌ و نوع رفتار آن ها مانند گذشته نیست و این مساله جای نگرانی دارد، لذا به مردم توصیه می‌کنیم تا به این نکات و توصیه های بهداشتی توجه کنند و همراهی داشته باشند تا کادر بهداشت فرسوده نشود.

استاندار خوزستان با اشاره به افزایش تعداد آزمایشگاه های استان در بحث تشخیص کرونا گفت: به دلیل افزایش تعداد آزمایشگاه ها، بیماریابی در خوزستان بیشتر شده ‌و از این رو امکان شناسایی بیماران در استان افزایش یافته است.

شریعتی بیان کرد: هر چه بتوانیم بیماران بیشتری را شناسایی و از جامعه جدا کنیم، قطعا می توانیم در کنترل بیماری بهتر عمل کنیم. در حال حاضر علی رغم افزایش تعداد بیماران در استان، اوضاع تحت کنترل است و تعداد بیماران بدحال افزایش چندانی پیدا نکرده است.

شریعتی در پایان افزود: فعلا شیب ابتلا به کرونا در خوزستان‌ کند است و نیازی به اعمال محدودیت ها و مداخلات بیشتر نیست اما هر زمان صلاح باشد سریعا وارد عمل‌ خواهیم شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز