استاندار خوزستان بیان کرد:

خوزستانی ها در طرح مواسات و کمک مومنانه به ندای رهبرشان لبیک گفتند/اقدامات اداره کل ورزش و جونان در بحران کرونا ستودنی است

۱۳۹۹/۰۲/۱۱ - ۱۷:۲۸:۳۶
کد خبر: ۹۹۶۰۱۵
خوزستانی ها در طرح مواسات و کمک مومنانه به ندای رهبرشان لبیک گفتند/اقدامات اداره کل ورزش و جونان در بحران کرونا ستودنی است
استاندار خوزستان گفت: خوشبختانه پس از فرمایشات مقام معظم رهبری تمام مردم استان دست به کار شدند و به ندای رهبر انقلاب اسلامی پیرامون مواسات و کمک مومنانه لبیک گفتند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی در حاشیه مراسم اهدای بسته های حمایتی به اقشار نیازمند در قالب رزمایش#همت_جوانانه_کمک_ مومنانه که در خانه جوان اهواز برگزار شد اظهار کرد: در سطح استان پویش های خوبی در زمینه مواسات و همدلی شکل گرفته و در این راستا اداره کل ورزش و جوانان استان به سهم خود تلاش ارزنده ای را انجام داده است.

او گفت: پیش از این پنج هزار بسته معیشتی غذایی در قالب رزمایش همت جوانان و کمک مومنانه توسط اداره کل ورزش و جوانان بین نیازمندان توزیع شده بود و اکنون پنج هزار بسته معیشتی دیگر نیز توسط این ارگان توزیع می شود.

استاندار خوزستان افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان به کمک جوانان در تولید ماسک و دستکش از همان روزهای ابتدایی شیوع بیماری کرونا نقش بسیار خوبی را ایفا کردند همچنین قرار است همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) چندین هزار بسته حمایتی بین نیازمندان توزیع شود.

شریعتی در پایان بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان نیز با استعانت از خدای تبارک و تعالی و تکیه بر جوانان عزیز کارهای ارزشمندی در راستای پیشگیری از ابتلا به کرونا انجام داده است که جا دارد از مدیرکل ورزش و جوانان و معاونت فرهنگی و جوانان استان صمیمانه تشکر کنم.

 

 

 

 

نظر شما