استاندار خوزستان مطرح کرد:

هنوز بحران بیماری را پشت سر نگذاشته ایم/ تصمیم گیری برای مقابله با اپیدمی کرونا به شورای تامین استان واگذار شد

۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۲۰:۱۴:۳۸
کد خبر: ۹۹۶۰۳۱
هنوز بحران بیماری را پشت سر نگذاشته ایم/ تصمیم گیری برای مقابله با اپیدمی کرونا به شورای تامین استان واگذار شد
استاندار خوزستان گفت: شورای تامین استان با بررسی پیشنهادات علوم پزشکی برای مقابله با اپیدمی کرونا با رعایت کلیه جوانب تصمیمات لازم را اتخاذ خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی در حاشیه نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا که در محل دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار شد،  اظهار کرد: در این جلسه نظرات مختلف کارشناسی ارایه و بنا شد کمیته علمی از طریق دانشگاه علوم پزشکی اهواز پیشنهاد نهایی خود را به ستاد استانی و شورای تامین استان ارایه دهد تا در صورت لزوم با رعایت همه جوانب تصمیمات مقتضی برای حفظ و ارتقای سلامت جامعه اتخاذ شود.

او با تاکید بر اینکه از مردم عزیز استان به ویژه مردم اهواز برای چندمین بار خواهش می کنم که مراقبت و ملاحظه داشته باشند، فاصله اجتماعی را رعایت نمایند و سعی کنند جز در موارد ضروری از منزل خارج نشوند، گفت: شورای تامین استان با بررسی پیشنهادات علوم پزشکی برای مقابله با اپیدمی کرونا با رعایت کلیه جوانب تصمیمات لازم را اتخاذ خواهد کرد.

استاندار خوزستان افزود: تعداد بیماران خصوصا در اهواز در حال افزایش است که برای ما تا حدودی هشدار دهنده است اگر چه شرایط همچنان تحت کنترل است.

نماینده عالی دولت در خوزستان بیان کرد: در مقابله با اپیدمی ها شاخص مهم آمار مرگ و میر است که باید تلاش کنیم این آمار را تا جای ممکن کاهش دهیم.

رییس شورای تامین استان ادامه داد: مراقبت های لازم در دست انجام است در عین حال هر لحظه امکان دارد کنترل این اپیدمی از دست ما خارج شود و مهمترین راه مقابله با آن رفتار مردم است از این رو اگر مردم رفتار خود را اصلاح نمایند شرایط بهبود پیدا خواهد کرد در غیر این صورت شاهد تشدید و اوج گیری فزاینده این بیماری خواهیم بود.

شریعتی اضافه کرد: کادر درمانی و بهداشتی نقش حمایتی دارند اما پیشگیری به سبک زندگی مردم بستگی دارد.

استاندار خوزستان در پایان افزود: ما در حال طی کردن این بحران هستیم و هنوز آن را پشت سر نگذاشته ایم و در حال دست و پنجه نرم کردن با این ویروس هستیم از این رو نیاز به همراهی بیش از پیش مردم داریم.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز