معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان بیان کرد:

برگزاری بیش از ۲۱۲ ساعت آموزش های مجازی مهارتی در فنی و حرفه ای خوزستان

۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۲:۱۷:۲۳
کد خبر: ۹۹۷۲۸۸
برگزاری بیش از ۲۱۲ ساعت آموزش های مجازی مهارتی در  فنی و حرفه ای خوزستان
معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان از ارایه آموزش های مجازی مهارتی خبر داد.

منصور زنگنه منش امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در اهواز با اعلام این خبر اظهار کرد: یکی از استراتژی های اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان استفاده از الگوهای جدید آموزشی از جمله اجرای برنامه های نرم افزاری با اثرگذاری مهارتی برای آموزش مربیان و مهارت آموزان است.

 او گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و با در نظر داشتن تدوین برنامه های تحقق سازی شعار "جهش تولید"، در این راستا مرکز شماره ۳۶ خواهران اندیمشک اقدام به طرح ریزی، تدوین و اجرای  دوره های مهارت آموزی ویژه بر بستر وب و شبکه های پیام رسان در قالب تولید محتوا نمود.

معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان با اشاره به اینکه آموزش تعطیل نخواهد شد و یاد گیری مهارت ادامه دارد، افزود: بنا بر گزارش و ارزیابی های انجام شده میزان ۲۱۲ ساعت محتوا در سه خوشه صنعت، خدمات، فرهنگ و هنر و پنج گروه برنامه درسی در اختیار بیش از ۷۲ نفر از مهارت آموزان این مرکز قرار گرفته است.

زنگنه منش ادامه داد: دوره های طراحی لوگو، سازنده وسایل تزیینی رزین، عکاسی با موبایل، دوزنده لباس مبل، بافنده فرش برجسته نیز به صورت مجازی اجرا شد.

معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان در پایان اضافه کرد: سنجش در این دوره ها به صورت پروژه محور و الکترونیکی بوده و در پایان دوره برای مهارت آموختگان گواهی حضور در دوره صادر می شود.

 

 

نظر شما