در آیینی از طریق ویدیو کنفرانس با حضور معاون اول رییس جمهور انجام شد؛

آغاز عملیات اجرایی احداث ۲۷۲۴ واحد مسکونی ویژه فرهنگیان خوزستان

۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۹۹۷۳۲۵
آغاز عملیات اجرایی احداث ۲۷۲۴ واحد مسکونی ویژه فرهنگیان خوزستان
امروز طی آیینی از طریق ویدیو کنفرانس با حضور معاون اول رییس جمهور، وزرای آموزش و پرورش و راه و شهرسازی و استاندار خوزستان عملیات اجرایی ساخت ۲۷۲۴ واحد مسکونی ویژه فرهنگیان خوزستان در قالب زح اقدام ملی مسکن آغاز شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، امروز دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه آیین احداث دو هزار و ۷۲۴ واحد مسکونی ویژه فرهنگیان خوزستان در قالب طرح اقدام ملی مسکن به صورت ویدیو کنفرانس با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور، وزرای آموزش و پرورش و مسکن و شهرسازی، استاندار خوزستان، مدیرکل آموزش و پرورش و مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان و جمعی از مسوولان عملیات اجرایی احداث این واحد ها در استانداری خوزستان برگزار شد.

استاندار خوزستان در این ارتباط ویدیو کنفرانس اظهار کرد: در استان خوزستان برای فرهنگیان تعداد دو هزار و ۷۲۴ واحد در شهرهای جدید و همچنین در شهرستان های مختلف ظرفیت سازی شده است.

غلامرضا شریعتی افزود: تعداد هفت هزار و ۷۳۱ واحد هم در دو مرحله طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام شده است که در کل ۱۰ هزار و ۴۵۵ واحد مجموع طرح اقدام ملی مسکن در استان است.

نماینده عالی دولت در خوزستان بیان کرد: این واحدهای مسکونی در ۲۰ شهر و مساحت حدود ۱۱۰ هکتار ساخته خواهد شد که امیدواریم ظرف ۱۸ تا ۲۴ ماه تکمیل شده و به بهره برداری برسد.

شریعتی در پایان اضافه کرد: دو هزار واحد از طرح اقدام ملی مسکن در اهواز پیش بینی شده و سایر واحدها نیز در دیگر شهرهای استان ساخته می شوند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز