مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان بیان کرد:

ارزش تلاش سمن ها در بحران کرونا کمتر از جهاد گران سلامت نیست/اعتماد بالای مردم به انجمن های مردمی

۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۶:۵۸:۲۳
کد خبر: ۹۹۸۰۲۳
ارزش تلاش سمن ها در بحران کرونا کمتر از جهاد گران سلامت نیست/اعتماد بالای مردم به انجمن های مردمی
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با جمعی از سازمان های مردم نهاد جوانان استان طی نشستی دیدار کرد و از نزدیک در جریان مشکلات و مسایل آنها قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، در راستای اختصاص سه شنبه ها به عنوان روز"جوانان" از سوی وزارت ورزش و جوانان، افشین حیدری مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان امروز ۱۶ اردیبهشت ۹۹ به ترتیب با بازرسین ستاد کرونا در حوزه سمن ها، مجمع جوانان خوزستان و تعدادی از دبیران دیدار و گفت و گو کرد.

افشین حیدری در این نشست که با حضور سهام حردانی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل و بازرسین سازمان های مردم نهاد جوانان در ستاد مبارزه با بیماری کرونا در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: کرونا مشکلات بسیاری در جامعه به وجود آورده و در بُعد اقتصادی خیلی از رسته ها و همچنین مجموعه ورزش و جوانان را تحت تاثیر قرار داده است که امیدواریم با یاری خداوند متعال هر چه زودتر این ویروس خطرناک از بین برود.

او گفت: سازمان‌های مردم نهاد به عنوان تشکل‌‎های برآمده از دل جامعه، ظرفیت‌های بالایی برای مدیریت حوادث و بحران‌های مختلف دارند و همیشه به شکل خودجوش به میدان آمده اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان افزود: در بحران کرونا نیز سازمان های مردم نهاد وارد کار شدند و اقدامات ارزشمند و موثری را انجام دادند که جای تشکر و قدردانی دارد.

او با بیان اینکه مردم به انجمن های مردمی بسیار اعتماد دارند، بیان کرد: با توجه به استرس و اضطرابی که به دلیل بیماری کرونا در بین مردم وجود دارد، مهمترین کاری که سمن ها می توانند انجام دهند این است که با مشاوره های خوب و برنامه های آموزشی سعی کنند جامعه را از استرس و نا امیدی دور کنند چرا که استرس ناشی از بیماری، اولین و مهلک ترین ضربه به افراد جامعه است.

حیدری در ادامه با قدردانی از راه اندازی پویش های مختلف به منظور مقابله با کرونا از سوی سمن ها بیان کرد: سمن ها از پتانسیل و ظرفیت بالایی برخوردار هستند و این بازه زمانی کرونا این فرصت را ایجاد کرد که سمن ها بتوانند ظرفیت های خود را بروز دهند.

مدیر کل ورزش و جوانان خطاب به سمن ها اضافه کرد: ارزش کار شما کمتر از جهادگران حوزه سلامت نیست چرا که شما از شروع کرونا به صورت داوطلبانه وارد کار شدید و کمک کردید و خوشحالم که جامعه ورزش و سازمان های مردم نهاد جوانان سهم بزرگی در این زمینه داشته است که این کار ارزشمند شما قابل تقدیر است.

لازم به ذکر است که جوانان و سمن ها در پایان مشکلات، دغدغه ها و نقطه نظرات خود را با مدیر کل ورزش و جوانان در میان گذاشتند و در این میان دستوراتی از سوی حیدری به منظور تسهیل امور داده شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز