فرمانده انتظامی خوزستان خبر داد:

کشف ۱۱۸ کیلو تریاک از سه قاچاقچی در اهواز و لالی

۱۳۹۹/۰۲/۱۸ - ۱۶:۵۴:۴۷
کد خبر: ۹۹۸۹۳۰
کشف ۱۱۸ کیلو تریاک از سه قاچاقچی در اهواز و لالی
فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف بیش از ۱۱۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک طی ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان های اهواز به لالی خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سردار"حیدر عباس زاده" امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای برخورد قاطعانه با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و فرماندهی انتظامی شهرستان لالی با کار اطلاعاتی سه قاچاقچی مواد مخدر را شناسایی کردند.

او گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با تلاش اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی در محورهای مواصلاتی شهرستان اهواز یک دستگاه کامیون حامل مواد مخدر را شناسایی و متوقف نمود، که در بازرسی از آن ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک با لفاف که به طرز بسیار ماهرانه جاسازی شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان افزود: در عملیاتی دیگر پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان لالی با انجام کار اطلاعاتی دو فروشنده مواد مخدر را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی از منازل آنها بازرسی به عمل آمد که ۱۸ کیلو و ۴۵ گرم مواد مخدر از نوع تریاک، چهار دستگاه ترازوی فروش مواد مخدر، ۷ قبضه قمه و چاقو کشف شد.

عباس زاده در پایان بیان کرد: در مجموع این دو عملیات ۱۱۸ کیلو و ۴۵ گرم مواد مخدر کشف، یک دستگاه خودرو توقیف و ۳ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز