در نشست مشترک کمیته ی اجرایی مبارزه با کرونا و روسای اتحادیه های اصناف مشخص شد:

تشکیل ۲۰ تیم پایش و کنترل قیمت در آبادان

۱۳۹۹/۰۲/۲۰ - ۱۶:۵۷:۲۰
کد خبر: ۹۹۹۷۷۰
تشکیل ۲۰ تیم پایش و کنترل قیمت در آبادان
معاون عمرانی فرمانداری ویژه آبادان از تشکیل ۲۰ تیم پایش و کنترل قیمت در آبادان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، محمد طاهری ظهر امروز در نشست مشترک کمیته ی اجرایی مبارزه با کرونا و روسای اتحادیه های اصناف با تاکید بر سه امر مهم مبارزه با گران‌فروشی، رعایت ساعت فعالیت صنوف و همچنین رعایت پروتکل بهداشتی در سطح شهرستان آبادان، اظهار کرد: از اتحادیه هایی که در این مدت با ستاد مقابله با کرونای شهرستان همکاری نمودند تشکر می کنم و از اتاق اصناف می خواهم به روند رعایت تمام دستورالعمل های این ستاد ادامه دهد.

او گفت: از این پس ۲۰ گروه دو نفره متشکل از اعضای اتاق و بسیج اصناف، اداره صمت و کارکنان دولت در راستای پایش و کنترل قیمت و نصب اتیکت مبلغ کالا در کنار گروه‌های ستاد تنظیم بازار، کار نظارت بر قیمت‌ها را به عهده دارند.

رییس کمیته اجرایی ستاد مبارزه با کرونای آبادان با تاکید بر اینکه صاحبان اصناف باید مواد ضدعفونی کننده را در اختیار مشتریان و کارمندان خود قرار دهند، افزود: از تمام کسبه ی می خواهم در راستای سلامتی خود و خانواده و جامعه تمامی موارد بهداشتی را رعایت کنند.

طاهری در پایان با بیان اینکه اتحادیه ها می‌توانند بازوی توانمند کمیته ی اجرایی باشند، اضافه کرد: رعایت ساعات کاری صنوف که برخی تا زمان اذان و برخی دیگر تا ساعت ۲۱ می باشند باید در کنار رعایت پروتکل های بهداشتی در دستور کار تمام صنوف قرار بگیرد.

لازم به ذکر است که در این نشست سایر اعضای کمیته ی اجرایی و روسای اتحادیه ها به بیان مشکلات و مسایل مواجه با کرونا پرداختند و مواردی را به صورت پیشنهاد به کمیته ی اجرایی ارایه دادند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز