این نقاشی معروف ۷۵ سال وارونه نصب شده بود!+عکس

۱۴۰۱/۰۹/۰۴ - ۱۷:۰۲:۰۰
کد خبر: ۱۴۰۱۳۸۱
این نقاشی معروف ۷۵ سال وارونه نصب شده بود!+عکس
یک تاریخ‌شناس هنر به تازگی دریافته است که نقاشی انتزاعی پیت موندریان، هنرمند هلندی ۷۵ سال است برعکس به دیوار موزه‌های آلمان آویخته شده است.

به گزارش برنا؛ نقاشی موندریان که در سال ۱۹۴۱ توسط پیت موندریان یک هنرمند هلندی به تصویر کشیده شده یک شبکه در هم پیچیده از نوار چسب‌های قرمز، زرد، سیاه و آبی است که با عنوان “نیویورک سیتی ۱” برای نخستین بار در سال ۱۹۴۵ در موزه موما در نیویورک به نمایش گذاشته شد، اما از سال ۱۹۸۰ تا به امروز در یک مجموعه هنری در ایالت فدرال نوردرایت آلمان به نمایش درآمده است.

 روشی که تصویر در حال حاضر به نمایش گذاشته شده خطوط رنگارنگ را نشان می‌دهد که در پایین ضخیم می‌شوند که نشان دهنده یک نسخه بسیار ساده از یک خط افق است. اما با تحقیقات صورت گرفته توسط سوزان مایر یک محقق و تاریخشناس هنر مشخص شد که این تصویر سال‌ها برعکس به نمایش درآمده است.

این محقق می‌گوید بخش ضخیم نقاشی باید مانند یک آسمان تاریک در بالا قرار بگیرد. من قطعاً مطمئنم که این تابلو به طور اشتباه به دیوار موزه نصب شده است. این خبر در حالی منتشر شده است که این تابلو چندین دهه است در آمریکا و آلمان سر و ته به نمایش عموم گذاشته شده است.

نقاشی موندریان

نحوه درست نصب تابلو

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز