توانمندسازی زنان سرپرست خانوار

۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۲۰:۱۹
کد خبر: ۴۹۲۹۴۵
توانمندسازی زنان سرپرست خانوار
در طرح امید چگونگی شکل گیری ازدواج و جلوگیری از آسیب ها و مشکلات طلاق به زنان سرپرست خانوار آموزش داده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، توانمندسازی زنان سرپرست خانوار با اجرای طرح های امید و رشد مدار معاون امور فرهنگی کمیته امداد خراسان شمالی با بیان اینکه کارگاه های آموزشی این نهاد در سه گروه طرح امید، رشد مدار و پیشگیری از مواد مخدر برگزار می شود، گفت: در طرح امید که با مشارکت دادگستری و کمیته امداد در حال اجراست، چگونگی شکل گیری ازدواج و جلوگیری از آسیب ها و مشکلات طلاق به زنان سرپرست خانوار آموزش داده می شود.

غلام علی رحمانی افزود:  امسال 15کارگاه "طرح رشد مدار"  هم با محور مسائل تربیتی و جوان های در معرض آسیب، برای مادران سرپرست خانوار برگزار شد.

وی گفت: دوره های پیشگیری از اعتیاد هم برای هزار و 285 نفر از گروه های زنان سرپرست خانوار، دختران بازمانده از تحصیل،نوعروسان، دانش آموزان و دانشجویان برگزار شد.

وی گفت: کارگاه های آموزشی خانواده کمیته امداد با هدف آگاهی بخشی و توانمند سازی اجتماعی مددجویان در زمینه هدایت تحصیلی، شیوه فرزند پروری، مهارت های اساسی زندگی، زمینه تاب آوری و شکیبایی، ازدواج پایدار، عفاف و حجاب، حذف باورهای غلط در زندگی، گفتمان های دینی، سواد رسانه ای و پیشگیری از اعتیاد و ایدز ، حضانت فرزند، مهریه، شیوه مطالبه مهریه، حقوق شهروندی، کلاهبرداری اقتصادی و آسیب های فضای مجازی برگزار می شود.

بیش از 60 درصد افراد مورد حمایت این نهاد زنان سرپرست خانوار هستند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز