در کوچه بازی می کردم که در محاصره بمب و گلوله قرار گرفتم

۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۰:۱۷:۰۰
کد خبر: ۲۷۶۱۵۸
در کوچه بازی می کردم که در محاصره بمب و گلوله قرار گرفتم
درحالی که روی ویلچر نشسته و پایش روی سکو است، با دقت به نمایش نگاه می‌کند. او چیزی از نمایش متوجه نمی‌شود؛ زیرا زبان ما را نمی‌داند. ولی کودک 9 ساله یمنی با نمایش تکفیری‌ها خوب آشناست. مزه بمب و گلوله را می‌داند. اگر می‌خواهید داستان کودک یمنی از مجروح شدنش را از زبان خودش بشنوید، با ما همراه شوید.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری برنا،درحاشیه برگزاری جشن بین المللی میلاد کوثر، به سمتش می روم ،کودک 9 ساله مجروح یمنی را می گویم که با تمامی دردی که در وجودش می پیچید با چشمانی شوق در آن بود به اجرای مراسم جشن چشم دوخته بود.کنارش می ایستم و با این سوال صحبت با او آغاز می شود .چه کردند با تو که تا این حد مجروح و حالت پر درد است ؟ و او اینگونه پاسخ می دهد :«زمانی که این اتفاق برایم افتاد، در کوچه مشفول بازی بودم که در محاصره بمب و گلوله قرار گرفتم. از ناحیه پا و چشم مجروح شدم. تکفیری ها این بلا را به سر من آوردند. »

NINA2068

 

کودک در پس یاد آوری آن لحظات احساساتی می‌شود و چهار بار می‌گوید: مرگ بر تکفیر.  پای سمت چپ و چشم راستش مجروح شده است.

وی در پاسخ  به این سوال که چرا با وجود اینکه حال جسمی ات تا این حد  بد است در این جشن شرکت کردی، می‌گوید: «حضرت زهرا(س) برای ما عزیز است ،به  همین خاطر در این جشن شرکت کردم. »

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز