پیشنهاد آخر هفته برنا؛

برو ...

۱۳۹۴/۰۳/۱۳ - ۰۸:۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۸۹۷۷۴
برو ...
گروه آخر هفته برنا برای تعطیلات این هفته شما باتوجه به همزمانی نیمه شعبان با سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) پیشنهادهای زیارتی دارد.

به گزارش گروه آخر هفته خبرگزاری برنا، این آخر هفته تعطیلات سه روزه و تقارن جالبی داریم. چهارشنبه 13 خرداد نیمه شعبان است و روز تولد صاحب الزمان (عج) و پنج شنبه روز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی، امام خمینی است. جمعه هم 15 خرداد، سالروز قیام خونین مردم قم است. این تقارن جالب ما را یاد شعر معروف انتظار فرج از نیمه خرداد کشم، می اندازد، با درود به آقا امام زمان (عج) ادای دین می کنیم به بنیانگذار انقلاب اسلامی...

 برو سفر؛ قم / یک تیر و سه نشان
masume
برای تعطیلات این آخر هفته شما، سفر به قم را توصیه می کنیم که یک تیر و سه نشان است چون جدا از زیارت حرم حضرت معصومه(س)، هم در راه رفت سری به جمکران می زنید و هم در راه برگشت مرقد مطهر امام راحل را زیارت می کنید.
این هفته برای آنهایی که هنوز به معنویات اهمیت می دهند، یک فرصت ایده آل است برای سفر به شهر مقدس قم و زیارت حرم حضرت معصومه... شما می توانید به گونه ای برنامه ریزی کنید که در راه قم، ابتدا به جمکران بروید، در حریم امن آقا امام زمان به روح و روان و دل خود صفایی بدهید و بعد از خواندن دعای فرج و درد دل با حضرت ولیعصر، با روحیه ای عالی رهسپار قم مقدس شوید. در قم حرم حضرت معصومه را زیارت خواهید کرد و در راه برگشت از قم هم می توانید برای ادای احترام به بنیانگذار انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) توقفی در مرقد مطهر داشته باشید. 26 سال از ارتحال ملکوتی امام دلها می گذرد و همچنان خبرنگاران خارجی برای پوشش خبری تجدید میثاق مردم قدرشناس ایران با امام خمینی، به تهران می آیند و از محبوبیت بزرگمردی می نویسند که فراموش نشدنی است. می توانید ظرف یک روز هم به قم بروید، هم به جمکران و هم به حرم مطهر حضرت امام (ره) اما اگر قصد دارید شب را هم در قم بمانید اصلا نگران نباشید. اطراف حرم حضرت معصومه پر است از هتل آپارتمان و هتل، متل، مهمانپذیر و آپارتمان ها و خانه های اجاره ای و می توانید با قیمتی مناسب محل ایده آلی برای اقامت خود و خانواده تان تهیه فرمایید. وقتی به حرم مطهر امام خمینی هم رفتید، حتما سری به بهشت زهرا بزنید و دیداری با درگذشتگان دوست، آشنا و فامیل داشته باشید.
 
برو پارک؛ باغ موزه دفاع مقدس / هم فال و هم تماشا
باغ موزه دفاع مقدس
این هفته تعطیلات آخر هفته سه روزه است و حتی اگر دو روز از این 3 روز را به سفر به قم اختصاص بدهید، باز هم می توانید برای روز جمعه خود یک برنامه مستقل داشته باشید. ما برای صبح جمعه شما حضور در پارک طالقانی و باغ موزه دفاع مقدس را پیشنهاد می کنیم. برای رفتن به پارک طالقانی با اتومبیل شخصی باید به اتوبان حقانی بروید. هم از مدرس، هم از ونک و هم از مسیرهای دیگر به این پارک دسترسی دارید و حتی می توانید از مترو استفاده کنید و خیلی راحت و بی دغدغه خودتان را به پارک طالقانی برسانید. اگر سوار مترو شدید، در یکی از ایستگاههای حقانی یا همت از مترو پیاده شوید و با توجه به تابلوها و علائم به سمت پارک طالقانی بروید. اواسط مسیر ماشین رو پارک طالقانی، روبروی محدوده ای که به ورزش صبحگاهی جمعیت احیای انسانی کنگره 60 اختصاص دارد، تانک ها و خودروهای جنگی را می بینید و همین تانک ها و ادوات جنگی شما را به سمت باغ موزه دفاع مقدس راهنمایی می کند. شاید باورش برای شما سخت باشد اما باغ موزه دفاع مقدس با تصاویر باقی مانده از زمان جنگ و بازسازی سنگر و ... حتی برای آنهایی که علاقه ای به بازخوانی تاریخ دفاع مقدس ندارند هم جذاب است. این هفته مجال مناسبی است پس از ادای دین به امام شهدا در حرم مطهر، از یادواره شهدای 8 سال دفاع مقدس هم با حضور در باغ موزه دفاع مقدس دیدن کنید. شما صبح جمعه هم از فضای سبز پارک طالقانی لذت می برید و هم با حضور در باغ موزه دفاع مقدس روح شهدا را شاد می کنید.
 
برو زیارت؛ شاه عبدالعظیم
شاه عبدالعظیم
و اما بهترین برنامه برای ظهر و عصر جمعه شما حضور در یک مکان زیارتی است. امامزاده صالح در تجریش می تواند گزینه ای نزدیک و مناسب باشد اما پیشنهاد ما سفر با مترو به شهر ری و زیارت بارگاه شاه عبدالعظیم حسنی است. حتی اگر با اتومبیل شخصی خود به پارک طالقانی رفته اید، اتومبیل را در پارکینگ باغ موزه دفاع مقدس یا پارکینگ مترو حقانی و یا حتی پارکینگ پارک طالقانی با خیال راحت پارک کنید و با مترو به شهر ری بروید. با توجه به این که خیلی ها تا آخرین ساعات روز و حتی پس از فرا رسیدن تاریکی و شب در پارک طالقانی می مانند، اتومبیل شما تا شب در جای امنی است و خودتان هم با مترو، در ترافیک نمی مانید و با آرامش به شهر ری می رسید و به حرم شاه عبدالعظیم می روید. دلتان واقعا باز می شود. امتحانش ضرر ندارد.
 
برو رستوران؛ کبابی های مجاور حرم / کباب واقعی
abdolazim17
برای ناهار هم اصلا لازم نیست دنبال غذاخوری های لوکس باشید. اگر تا اینجای کار را از پیشنهادهای آخر هفته برنا استفاده کرده اید، ناهار هم تشریف ببرید کبابی های اطراف حرم شاه عبدالعظیم حسنی در شهر ری تا مزه کباب واقعی را بچشید. اغلب کبابی های این محدوه با قیمت های مناسب غذای با کیفیتی به شما می دهند و عقل و منطق حکم می کند از شلوغی برخی رستوران ها و کبابی ها فراری نباشید و با تحمل چند دقیقه صف یا معطلی، شما هم در همان رستوران های شلوغ که کیفیت کباب های شان باعث ایجاد ازدحام جمعیت شده، ناهار میل بفرمایید. مطمئن هستیم بعد از صرف ناهار (ترجیحا نان داغ و کباب داغ یعنی کوبیده های مخصوص و چنجه های ویژه) ما را دعا خواهید کرد.
 
برو خرید؛ بازار سوهان قم و بازار شاه عبدالعظیم / سوغاتی فراموش نشود
12-25-00-629--610
 این هفته به خاطر تعطیلی سینما، تیاتر، کنسرت و همچنین پایان تمامی رویدادهای ورزشی، برو کنسرت، برو سینما، برو نمایش و برو ورزشگاه نداریم اما برو خرید را اختصاص می دهیم به سوغاتی خریدن شما عزیزان! چه در قم و چه در شهر ری یا همان شاه عبدالعظیم می توانید به خیابان های مجاور حرم بروید و سوهان قم یا سوغاتی های شهر ری را برای خودتان و دوستان و خانواده تهیه بفرمایید. تسبیح، مهر، جانماز و ... هم سوغاتی های مناسبی است که می توان همراه سوهان و ... یا حتی به جای این خوراکی ها به عنوان سوغاتی به آنهایی که دوست شان دارید و برای زیارت قبول گفتن به دیدارتان می آیند، تقدیم کنید. 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز