مدیر کمیته امداد شهرستان پلدختر

ایجاد زمینه خودکفایی مددجویان از مهم ترین اولویت های ما در پلدختر است

۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۶:۴۰:۴۳
کد خبر: ۳۱۹۵۸۸
ایجاد زمینه خودکفایی مددجویان  از مهم ترین اولویت های ما در پلدختر است
مدیر کمیته امداد شهرستان پلدختر یکی از مهم‌ترین اهداف کمیته امداد در حمایت از جامعه هدف را ایجاد زمینه خودکفایی و توانمندسازی آنها با ارائه خدمات اشتغال برشمرد

مدیر کمیته امداد شهرستان پلدختر از اجرای ۱۰۰ طرح خوداشتغالی به ارزش ۶ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال توسط کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از لرستان ، علی میرزا خدایی در دیدار با روسای بانک های عامل  و بازدید طرح های خود اشتغالی گفت:  در ۶ ماهه اول سالجاری ۱۰۰ طرح خوداشتغالی به ارزش ۶ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال توسط کمیته امداد در شهرستان پلدختر اجرا شده است.

وی  گفت: در این راستا با بانک های رفاه، قوامین، ملی و پست بانک مرکزی به صورت جداگانه رایزنی کرده ایم.

مدیر کمیته امداد شهرستان پلدختر تصریح کرد: طی این بازدید رایزنی های مورد نیاز با رؤسای بانک های مذکور جهت تسریع در پرداخت وام و حل مشکلات مددجویان، انجام گرفت.

خدایی افزود:  مبلغ کل اعتبار جذب شده توسط بانک ها، نحوه اخذ ضمانت های بانکی، اقساط معوق و همچنین روند طی شده برای پرداخت وام از محور های اصلی بودند که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفتند.

وی ادامه داد: کمیته امداد همواره برای بهبود خدمات رسانی به مددجویان خود با سایر سازمان ها و وزارتخانه ها همکاری می کند و بانک های عامل از جمله مجموعه هایی هستند که به صورت مستمر با کمیته امداد همکاری دارند که تاکنون این تعامل به نحو احسن برقرار بوده اما می طلبد که این همکاری بیش از پیش باشد.

در ادامه از چندین طرح اجرایی کمیته امداد پلدختر با حضور روسای بانک های عامل بازدید بعمل آمد و در این بازدید مدیر کمیته امداد پلدختر گفت: بیش از ۴ هزار مورد بازدید از طرح‌های خود اشتغالی کمیته امداد پلدختر در ۶ ماهه نخست سالجاری صورت گرفته است.

۴۵۰۰ مورد بازدید از طرح های خوداشتغالی پلدختر صورت گرفته است

خدایی با بیان اینکه بازدید از طرح‌های خوداشتغالی کمیته امداد پلدختر هر ماه توسط ناظران طرح‌های اشتغال صورت می‌گیرد، افزود: بر این اساس طی ۶ ماه امسال ۴ هزار و ۵۰۰ مورد بازدید از طرح‌های خوداشتغالی کمیته امداد شهرستان پلدختر صورت گرفته است.

وی ادامه داد: همچنین طی ۶ ماه نخست ‌امسال ۶۱ نفر از مددجویان کمیته امداد شهرستان پلدختر از طریق پرداخت تسهیلات وام  های خواشتغالی مشغول به کار شدند.

مدیر کمیته امداد شهرستان پلدختر  یکی از مهم‌ترین اهداف کمیته امداد در حمایت از جامعه هدف را ایجاد زمینه خودکفایی و توانمندسازی آنها با ارائه خدمات اشتغال برشمرد و اظهار داشت: در همین زمینه ضمن برگزاری دوره‌های آموزشی متعدد نسبت به پرداخت وام اشتغال اقدام شده است.

خدایی با بیان اینکه پس از پرداخت وام به مددجویان طرح‌های اشتغالزایی کمیته امداد در رشته‌های شغلی مختلفی از جمله دامداری، کشاورزی، دامپروری، مشاغل خانگی، صنایع دستی و ... اجرا شد، تصریح کرد: این طرح‌ها طبق نیازهای مددجویان، استعدادهای آنها و دوره‌های آموزشی که گذرانده‌اند، اجرا شده است.

وی در ادامه با اشاره به پایداری ۹۰ درصدی طرح‌های اشتغالزایی در نتیجه همکاری ناظران طرح‌ها گفت: ناظران به صورت متوسط سالانه چهار بار از طرح اشتغالزایی بازدید کرده و نسبت به ارائه خدمات مشاوره به آنها اقدام می‌کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز