درخشش تیم تکواندوی دختران معین کوثر لرستان در رقابتهای لیگ نوجوانان کشور

۱۳۹۴/۰۶/۲۶ - ۱۴:۰۹:۱۳
کد خبر: ۳۱۹۸۶۱
درخشش تیم تکواندوی دختران معین کوثر لرستان در رقابتهای لیگ نوجوانان کشور
چهار پیروزی و دو شکست و رده سوم جدول نتیجه مسابقات تیم معین کوثرلرستان در پایان هفته پنجم لیگ نوجوانان دختر کشور بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از  لرستان ، در مسابقات لیگ کشوری تکواندو که دیروز بیست و پنجم شهریور ماه در خانه تکواندو تهران برگزار شد تیم معین کوثر دختران نوجوان لرستانی که به نمایندگی از استان در این رقابتها حضور دارد بررقبای خود غلبه کرد. 

در این رقابتها تیم لرستان با نتیجه نه بر یک بر تیم خوزستان و نتیجه شش بر چهار بر تیم تکواندو شهر کرد غلبه کرد و نتیجه را به تیم استیل البرزکه نیمی از بازیکنان تیم ملی را در اختیار داشت واگذار کرد. 

در پایان رقابتهای این هفته ساجده فرامرزی از تیم معین کوثر لرستان به عنوان بهترین بازیکن این هفته انتخاب شد. مهرنوش هاشمی نیا، مهتاب جانبزرگی، گلشید محمودی، سمیرا نیک پور، آیدا وفایی،نگین ناصری، ساجده فرامرزی، شکیبا غلامی، مبینا محمودی و مهسا آلویی اعضای تیم نوجوانان دختر معین کوثر لرستان بودند. تیم دختران معین کوثر لرستان هم اکنون با 9 امتیاز پس از تیم های هشتگرد و اصفهان در ررده سوم جدول قرار دارد. 

تیم پسران بانک شهر لرستان هم فردا در هفته دوم رقابتهای تکواندو لیگ نوجوانان کشور ، با رقبای خود دیدار خواهند کرد.اداره ورزش وجوانان هشتگرد، هیئت تکواندو اصفهان، معین کوثر هیئت تکواندواستان لرستان، صنایع استیل البرز، هیئت تکواندو شهرستان شهرکرد، هیئت تکواندو خراسان رضوی، هیئت بانوان استان سیستان و بلوچستان و آکادمی تکواندو کوهی تیم های حاضر در این مسابقات بودند.

گفتنی است تکواندوی لرستان با حضو جافر وفایی چند صباحی است که با برنامه ریزی مدون در اندیشه بزرگی وآقایی در این ورزش است .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز