ارشد عقیدتی سیاسی های ارتش در خوزستان:

هدف از عزاداری های عاشورا و محرم، فهمیدن دین است/ تلاش دشمن برای تفرقه افکنی میان ایران و عراق

۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۰:۱۵:۲۲
کد خبر: ۷۵۴۷۸۶
هدف از عزاداری های عاشورا و محرم، فهمیدن دین است/ تلاش دشمن برای تفرقه افکنی میان ایران و عراق
ارشد عقیدتی سیاسی های ارتش در خوزستان با روحانیون اعزامی از قم به مناسبت ایام محرم و تبلیغ فرهنگ عاشورا در خطوط مرزی و کارکنان نیروی زمینی ارتش مستقر خطوط مرزی استان خوزستان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، حجت الاسلام محمد خاکی اظهار کرد: هدف از عزاداری و جلسات عاشورا و محرم، فهمیدن دین است تا با افکار، بیان و منش نبی مکرم اسلام (ص) قرآن و معارف دینی آشنا و اولیا خدا را بشناسیم.

وی گفت: یکی از تاکیدات قرآن حفظ اتحاد و همدلی است، همان چیزی که دشمن برای خدشه دار کردن آن تلاش های بسیاری به کار گرفته و در حسرت برهم زدن آن است.

ارشد عقیدتی سیاسی های ارتش در خوزستان با بیان اینکه دشمنان با توطئه های بسیاری قصد برهم زدن اتحاد شیعه و سنی را دارند؛ ادامه داد: دشمنان هم اکنون نیز در پی اختلاف افکنی بین ایران و عراق هستند، همچنین اینکه فساد عراقی ها در مشهد را مطرح کرده و دروغ محضی به این شهر مقدس نسبت داده اند.

وی تاکید کرد: دشمنان می دانستند که ایرانی ها و مسلمانان غیرت دارند، درست روی مسائل ناموسی دست گذاشتند. با توطئه های بسیار قصد اختلاف افکنی بین ایران و عراق را دارند، مردم باید هوشیار باشند.

شلمچه

وی افزود: دشمن در یکی از تصویرسازی های خود عکس و فیلم اتوبوس عراقی که چپ کرده بود را منتشر و اعلام کرد قصد کشتن آنها را دارند با وجود اینکه چقدر خدمات رسانی به زائران حسینی دارند.

حجت الاسلام محمد خاکی ادامه داد: دشمنان در تصویری دیگر هم فیلم دو خانواده عراقی که در حرم امام رضا (ع) با هم دعوا داشتند را منتشر و اعلام کردند مشهدی ها قصد زدن و بیرون انداختن خدمتگزاران حسینی را دارند.

وی همچنین گفت: دشمنان سفارتخانه ایران در عراق را آتش و فیلمش را منتشر کردند تا به دروغ بگویند بین دو کشور اسلامی و هم دین چنین اختلافات و دشمنی هایی وجود دارد.

ارشد عقیدتی سیاسی های ارتش در خوزستان تصریح کرد: دشمن با این بزرگنمایی اختلاف دروغین قصد دارد تا چند وقت دیگر که حماسه میلیونی اربعین را پیش مردم کمرنگ و اتحاد بین ادیان و خصوصا مسلمانان نیز برهم بخورد.

وی بیان کرد: ترس از تجمع بزرگ اربعین و اختلاف افکنی بین شیعه و سنی از جمله اهداف دشمنان برای سیاه نمایی در ارتباط کشور عراق و ایران است.

بازدید از شلمچه

 ارشد عقیدتی سیاسی های ارتش در خوزستان در ادامه از مواکب منتهی به پایانه های مرزی چذابه، شلمچه و مهران نیز بازدید کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز