در مرکز همایش برج میلاد تهران؛

خاطره سازی پازل بند در برج میلاد/ کنسرت گروه پازل بند شب گذشته روی صحنه رفت

۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۰:۵۴:۲۶
کد خبر: ۷۹۴۷۹۵
خاطره سازی پازل بند در برج میلاد/ کنسرت گروه پازل بند شب گذشته روی صحنه رفت
کنسرت گروه «پازل بند» شب گذشته در میان انبوه تماشاگران در مرکز همایش برج میلاد تهران روی صحنه رفت.

به گزارش گروه موسیقی خبرگزاری برنا؛ مرکز همایش‌های برج میلاد تهران غرق در جمعیتی پر شور بود که در انتظار آغاز اجرای گروه پازل بند بودند. جمعیت یک به یک وارد شده و در جایگاه خود قرار گرفتند.

ابتدای این کنسرت که با دکوری کم نظیر و اتفاقات تصویری متفاوتی همراه بود، میکسی از برخی قطعات پرطرفدار پازل با اجرای تنظیم کننده گروه آرین بهاری آغاز شد که به مرور حضور نوازندگان ارکستر را در پی داشت و بازیهای تصویری و یک لیزر شوی ویژه به حضور خواننده گروه علی رهبری روی صحنه ختم شد تا این کنسرت آغازی جالب توجه برای مخاطبان را به همراه داشته باشد.

«دلارام» نخستین قطعه این کنسرت بود و به محض خواندن این قطعه، رقص نور قابل توجهی در سالن به چشم می‌خورد که هیجانی مضاعف را به حاضران داخل سالن منتقل می کرد.

این جلوه‌های ویژه تصویری که قابلیت تغییر در زمان‌های مختلف را با توجه به سازه‌های روی سن داشت، به گونه‌ای بود که فضای صحنه را در هر قطعه با توجه به فضا و محتوای اثر، تغییر می داد و تصایری جالب و بعضا شگفت انگیز را در سالن می ساخت.

"دلداده" دومین قطعه، شاد و ریتمیکی بود که اجرا شد و همراهان گروه پازل بند در میان دست و جیغ، خواننده را همراهی می کردند.

پس از اجرای دو قطعه «معشوق و «کار دادی دستم» علی رهبری رو به مردم ضمن خوش آمدگویی گفت: «همه انسان ها سرمایه هایی در زندگی خود دارند، برخی سرمایه شان ثروت، برخی چهره، برخی اندام است اما سرمایه ما شمایید که الان رو به روی ما هستید.»

آرین بهاری از پشت سن خارج شد و در کنار علی رهبری چشم در چشم مخاطب قطعه «صاف و ساده» را اجرا کردند. البته زیبایی بصری که در نتیجه رقص پا هماهنگِ اعضای گروه پازل دیده می شد زیبایی اجرای این قطعه را دو چندان کرد و در جان مخاطب رخنه کرد.

بعد از اجرای این قطعه‌ی آرام نوبت به اجرای قطعه‌ای شاد رسید:

هی دل ای دل نکن 

مستم منو عاقل نکن

بستم به کوی او دلم 

هی منو غافل نکن

و مردمی که یکصدا قطعه «هستی» را اجرا کردند.

قطعه آرام «به سرم زده» با نورپردازیی به رنگ آبی، مخاطبان را به آرامش دعوت کرد تا دقایقی را خاطره سازی کنند و به آرامی پشت سر بگذارند.

معرفی چند هنرمند از جمله: سینا درخشنده، علی ضیا، الهام حمیدی و بهاره کیان افشار بخش دیگری از برنامه بود که با استقبال حاضرین در سالن توام شد.

نکته مهم این اجرا و اجراهای قبلی این گروه، پرفورمنس تصویری و جلوه‌های ویژه‌ای است که اتفاق نادر و گام رو به جلویی در راه رسیدن به رضایت هرچه بیشترِ مخاطب است.

«مغرور و عاشق»، «جاده»، «یکی تو قلبمه»، «به شرطی که»، «داستان»، «دمتم گرم»، «یه صدا»، «محشر»، «چشمات آسمونه»، «نگم برات»، «بی تاب» و به عنوان آخرین قطعه که انتخاب مخاطبان بود «مغرور عاشق» تکرار شد و به این ترتیب اجرای گروه پازل بند در دهمین روز دی ماه سال 97 به پایان رسید.

کنسرت «پازل بند» به همت موسسه «آوازی نو» در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران روی صحنه رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز