درکارگاه شناسایی هوش هشتگانه کودکان مطرح شد؛

بازی،بهترین ابزار آموزش کودکان است

۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۲:۰۲:۴۲
کد خبر: ۸۸۹۱۲۴
بازی،بهترین ابزار آموزش کودکان است
صابر عبدالملکی،روانشناس حوزه کودک گفت: بازی زبان کودک و بهترین ابزار آموزش کودکان است که مربیان باید آن را جدی بگیرند.

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان،درحاشیه نخستین جشنواره اسباب بازی و بازی های فکری اصفهان،کارگاه بالا بردن سطح آگاهی والدین و مربیان جهت شناسایی هوش هشتگانه کودکان و رفتار صحیح با آنها  با حضور صابر عبدالملکی،روانشناس حوزه کودک برگزار شد.

عبدالملکی در رابطه با اهمیت چنین کارگاه هایی تصریح کرد:مربیان با شرکت در کارگاه پرورش هوش های چندگانه مبتنی بر آموزش بازی،در دو بعد پرورش پیدا می کنند: در بعد اول با هوش های چندگانه و کاربرد آن در کلاس آشنا می شوند و می توانند با این کاربرد شرایط بهینه ای را برای یادگیری فراهم کنند چون یکی از اصولی که در دیدگاه گاردن وجود دارد این است که دانش آموزان هرکدام در یک زمینه استعداد خاص دارند.

وی ادامه داد:همچنین مربی می تواند با شرکت در این کارگاه ها دانش آموزان با استعدادهای ویژه را شناسایی کند و روش آموزش خود را با توانایی کودک تطبیق دهد و این باعث می شود که کودک مطالب را بهتر یاد بگیرد.  

عبدالملکی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از کاربردهای این گونه کارگاه ها آشنایی با بازی است. بازی زبان کودک و بهترین ابزار آموزش کودک است.

وی در پایان گفت: بهترین روش بازی این است که بازی ها را با هوش چندگانه تطبیق دهیم یعنی مربی به درکی از بازی برسد که کدام بازی را برای کدام هوش انجام دهد.وقتی مربی اینگونه موارد را یاد بگیرد دانش آموزان نیز مطالب را با ادراک بهتری از او می آموزند.

یاد آور می شود نخستین نمایشگاه اسباب بازی و بازی های فکری تا چهارم شهریور ماه در سیتی سنتر اصفهان ادامه دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز