معاون امنیتی و انتظامی وزیرکشور:

اثر اقدامات فرهنگی می بایست در مسائل امنیتی افزایش یابد

۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۵:۳۵:۰۲
کد خبر: ۲۷۷۴۹۴
اثر اقدامات فرهنگی می بایست در مسائل امنیتی افزایش یابد
معاون امنیتی و انتظامی وزیرکشور خواستار اثرگذاری بیشتر اقدامات فرهنگی در حوزه مسائل امنیتی شد.
ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیرکشور گفت : رعایت قانون گرایی ، برخورد منطقی با موضوعات ، عنایت بیشتر به کارهای فرهنگی در حوزه مسائل امنیتی و تشخیص دقیق و انتقال مسأله برای حل موضوعات مورد توجه است .
 
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ حسین ذوالفقاری در نشست تخصصی معاونین سیاسی امنیتی و اجتماعی ,مدیران کل دفاتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری های کشور اجرای عملی همدلی و همزبانی را در صحنه تصمیم گیری مسلتزم انجام اقدامات عملی درخصوص سرمایه های اجتماعی دانست و گفت : پاسخگویی وایجاد نیازآفرینی واقعی از الزامات ایجاد همدلی می باشد .

ذوالفقاری ادامه داد : اگر به دنبال رضایتمندی در جامعه هستیم باید به دنبال نیازآفرینی منطقی و صحیح باشیم .

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور بر اتخاذ روش های کم هزینه برای اشراف سیستم های اطلاعاتی و انجام تدابیر لازم تأکید کرد و گفت : سیستم های اطلاعاتی نباید به گونه ای باشند که مردم احساس ناامنی کنند زیرا که اشراف اطلاعاتی ما برای ایجاد تأمین امنیت و صیانت از مردم است .

دکتر ذوالفقاری گفت : رعایت قانون گرایی ، برخورد منطقی با موضوعات ، عنایت بیشتر به کارهای فرهنگی در حوزه مسائل امنیتی و تشخیص دقیق و انتقال مسأله برای حل مسائل از موضوعات مورد توجه است .

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در پایان اظهار امیدواری که در پایان سال شرایطمان به گونه ای باشد که در عمل شاهد تحقق شعار محوری سال 94 درهمه امورکشور باشیم .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز