وزیر صنعت، معدن و تجارت:

برای توسعه صنعت کشور نیازمند تداوم راه شهدا هستیم

۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۹:۵۵:۱۶
کد خبر: ۹۰۴۸۶۷
برای توسعه صنعت کشور نیازمند تداوم راه شهدا هستیم
وزیر صنعت، معدن و تجارت در مراسم تشییع پیکر مطهر ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران اظهار داشت: امروز همه ما زندگی، امکان خدمتگزاری و تمامی توفیقات خود را مدیون شهدا هستیم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، رضا رحمانی گفت: یکی از مهمترین مواردی که همواره به خود و همکارانم در عرصه های مختلف خدمتگزاری یادآور میشوم تداوم راه شهداست.

وی افزود: امروز جنگ با تغییر مختصات به طور ظالمانه ای در حوزه اقتصاد به کشورمان تحمیل شده که باید با تمام توانمان سرافرازانه از آن عبور کنیم.

رحمانی ادامه داد: یقینا انتقال روحیه خودباوری دوران دفاع مقدس امروز می تواند کمک راه ما باشد و کشور راحت تر به سر منزل مقصود برساند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه با دعای شهدا و عنایات مقام معظم رهبری شرایط به گونه ای در حال رقم خوردن که برای دشمن جز یاس و ناامیدی حاصلی نخواهد داشت.

وزیر صمت تصریح کرد: با وجود همه محدودیت ها، خوشبختانه در بسیاری از بخش های صنعتی و معدنی و تجاری کشور شاهد رشد و افزایش فرصت ها هستیم و همچنین ظرفیت های مختلفی در کشورمان برای خودکفایی بیش از پیش فرآهم آمده است.

رحمانی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری حفظ وضعیت موجود تولید و اشتغال کشور را یک کار جهادی قلمداد کرده اند که لازم است تمام توان کشور را در این بخش متمرکز کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: به برکت خون شهدا و ائمه اطهار، کشور از این پیچ تاریخی هم با موفقیت کامل عبور خواهد کرد و افتخار این دوران است که برای جوانان و زحمتکشان عرصه های مختلف صنعتی، معدنی و تجاری کشور به جای می ماند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز