جلسه برپایی نقاهتگاه کرونایی ایران مال با حضور مسئولان ارتش و دولت برگزار شد

۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۰:۱۸:۲۰
کد خبر: ۹۷۸۳۵۸
جلسه برپایی نقاهتگاه کرونایی ایران مال با حضور مسئولان ارتش و دولت برگزار شد
فرماندهان ارتش و مسئولان وزارت بهداشت در بازدید از مرکز نمایشگاهی بازار بزرگ ایران، امکانات این مجموعه را برای برپایی نقاهتگاه ۳هزار تخت‌خوابی ارزیابی کردند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی بازار بزرگ ایران، در پی اعلام آمادگی ایران‌مال برای ایجاد نقاهتگاه سه هزار نفری مخصوص بیماران کرونا، امروز اولین نشست هماهنگی با حضور نمایندگان ستاد کل نیروهای مسلح، ارتش و وزارت بهداشت در ایران‌مال برگزار شد. این نقاهتگاه قرار است در مرکز نمایشگاهی بازار بزرگ ایران با مساحت ۴۵هزار متر مربع برپا شود.

امیر سرتیپ علی جهانشاهی معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش ،امیر سرتیپ دکتر بهزاد موذنی رییس اداره بهداشت نیروی زمینی، دکتر عراقی‌زاده مسئول اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح و دکتر توکلی معاون ستاد مبارزه با کرونای شهر تهران در این نشست حضور داشتند و از مرکز نمایشگاهی بازدید کردند.

نقاهتگاه ایران مال

عراقی‌زاده ابتدا گزارشی از اقدامات انجام شده توسط نیروهای مسلح ارایه کرد و گفت: در شرایطی که وظیفه ملی ایجاب کند فرقی میان بخش خصوصی و دولتی وجود ندارد. در زمان جنگ تحمیلی هم بخش خصوصی در میدان جنگ حضوری فعال داشت. ما از ایران‌مال که در این شرایط حساس اینگونه احساس تکلیف کرده و وارد میدان شده است تشکر می‌کنیم.

دکتر توکلی معاون بهداشت و درمان شهر تهران نیز در ادامه این بازدید، گزارشی از اقدامات وزارت بهداشت در مبارزه با ویروس کرونا داد و تاکید کرد: همه سازمان‌های دولتی و غیر دولتی بسیج شده‌اند تا با این بیماری مقابله کنند.

وی افزود: شعار ایران‌مال از روز افتتاح، توجه به مسئولیت‌های اجتماعی بوده است؛ اکنون اعلام آمادگی برای ایجاد نقاهتگاه نیز در همین قالب شکل گرفته تا کمک موثری به حاکمیت برای مبارزه با ویروس کرونا داشته باشد. این مجموعه می‌تواند یکی از بازوهای پرتوان وزارت بهداشت در مقابله با کرونا باشد. 

نظر شما