تعامل با کودک پرخاشگر در رادیو

۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۱۱:۵۴:۱۲
کد خبر: ۱۳۳۱۶۱۰
تعامل با کودک پرخاشگر در رادیو
برنامه کودک من با محوریت پاسخگویی سئوالات و دغدغه های والدین روانه آنتن رادیو سلامت می شود و این هفته به موضوع کودکان پرخاشگر اختصاص دارد.

به گزارش گروه فرهنگ وهنر برنا؛ این برنامه از تولیدات گروه سلامت روان رادیو سلامت به تهیه کنندگی فاطمه بی تقصیر است. برنامه کودک من، چهارم خرداد ماه به موضوع کودکانی که هنگام عصبانیت گاز می گیرند و یا اشیاء را پرتاب می کنند، می پردازد. به گفته تهیه کننده در این برنامه والدین با دلایل روانشناختی گاز گرفتن کودکان آشنا می شوند که ساعت 16 و 30 دقیقه روی آنتن می رود. دکتر سایناز مودت روانشناس کودک و نوجوان مهمان برنامه است و در این باره صحبت می کند.

 پدر و ماردهایی که دوست دارند کودکان شاد، سالم و با نشاط داشته باشند می توانند شنونده برنامه باشند، چرا که پاسخگوی سئوالات و دغدغه های والدین است. این برنامه اطلاعاتی را در خصوص نحوه رفتار با کودک، آموزش سبک زندگی و مهارتهای ده گانه در اختیار والدین قرار می دهد.

محورهای برنامه شامل آموزش مهارت هایی در حوزه های خودآگاهی، همدلی، روابط بین فرد، ارتباط موثر، مقابله با استرس، مدیریت هیجان، حل مسئله، تصمیم گیری، تفکر خلاق، تفکر نقادانه و .. است. همچنین موضوعاتی همچون چگونه کودک با نشاطی داشته باشیم، آموزش عذرخواهی به کودک، افزایش اعتماد به نفس به کودک، نحوه تشویق کودک برای غذاخوردن و آموزش قوانین مختلف به کودک مورد بررسی قرار می گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز