بررسی چرایی کتاب خواندن برای خردسالان در «کتاب‌بان» رادیو فرهنگ

۱۴۰۱/۰۴/۱۱ - ۰۸:۰۶:۱۰
کد خبر: ۱۳۴۵۸۱۰
بررسی چرایی کتاب خواندن برای خردسالان در «کتاب‌بان» رادیو فرهنگ
در برنامه «کتاب‌بان» رادیو فرهنگ امروزز شنبه ۱۱ تیر ، این سوال که چرا برای خردسالان ۳ تا ۶سال کتاب میخوانیم بررسی می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ خواندن کتاب‌های داستان حاوی پندهای اخلاقی به هنگام خواب موجب ارتقای ارزشهای اخلاقی در کودکان شده و در عین حال نوعی از تحریک است که می توان تا سالهای سال آن را تداوم بخشید.

در این برنامه علی اکبر زین‌العابدین کارشناس مجری برنامه «کتاب‌بان» که این هفته میزبان «لیلا جمالی عالم» مدیر مسئول موسسه فرهنگی هنری الف_یک و پژوهشگر حوزه کودک است و با وی درباره اینکه کتاب خواندن چه فوایدی برای بچه ها دارد و اگر تصمیم گرفتیم کتابی برای فرزندانمان بخوانیم چه کتابهایی را برگزینیم، گفت و‌گو می کند.

یکی از مهم‌ترین فعالیت‌هایی که می‌توانید فرزندانتان را به آن ترغیب کنید، کتاب خواندن است. هم سرگرم‌کننده است و هم محرکی برای تفکر و موفقیت‌های زندگی آن‌هاست. کتاب خواندن برای بچه‌ها فقط سرگرمی نیست. آن‌ها همچنین با کتاب خواندن در مورد افراد دیگر، مکان‌ها، ایده‌ها و امکانات بی‌حد و مرز یاد می‌گیرند.

همچنین با توجه به رسالت  برنامه در بخشی  معرفی مروجان کتابخوانی در کشور پرداخته می شود و  شنوندگان این هفته با مروج فعال «نوید تیموری» مدیر پردیس کتاب اصفهان آشنا می شوند و وی درباره تجربیات خود در این زمینه سخن می‌ گوید.

کتاب‌بان

برنامه «کتاب‌بان» به تهیه کنندگی فریده گودرزی با اجرا کارشناسی علی اکبر زین العابدین از  گروه کتاب رادیو فرهنگ ساعت ۱۰:۳۰ به مدت ۳۰ دقیقه روی موج اف ام ردیف۱۰۶ مگاهرتز پخش می شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز