کریمی: تیم لوازم خانگی کن، پشتوانه سازی قدرتمندی دارد

۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۲:۱۷:۵۹
کد خبر: ۴۹۷۵۱۵
کریمی: تیم لوازم خانگی کن، پشتوانه سازی قدرتمندی دارد
سرمربی تیم قهرمان «جام آینده سازان المپیک» گفت: این پشتوانه سازی باعث شده یک تیم قدرتمند را در اختیار داشته باشیم که بدون باخت در صدر جدول رده‌بندی لیگ قرار بگیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حسین کریمی هدایت تیم «لوازم خانگی کن» در لیگ برتر نوجوانان را برعهده دارد که توانسته در فاصله دو هفته باقی مانده به پایان لیگ قهرمانی این رقابت‌ها را بدست آورد، وی در خصوص برگزاری این لیگ به روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: در نهمین دوره رقابت‌های جام آینده سازان المپیک شاهد برگزاری منظم و خوبی بودیم، از لحاظ داوری مشکلی نداشتیم و خدا را شکر سطح فنی این دوره بسیار خوب بود اما اگر تعداد تیم‌ها بیشتر می‌شد تکواندوکارانی که مدعی حضور در تیم‌ملی هستند می‌توانستند رقابت‌های بیشتری را پشت سر گذاشته و برای میادین بزرگ آمادگی بهتری را کسب نمایند.

وی در ادامه افزود: حساسیت رقابت‌ها میان 3 تیم لوازم خانگی کن، دانشگاه آزاد اسلامی و پاس قوامین که از ترکیب بهتری برخوردار بودند بیشتر مشاهده می‌شد اما ما توانستیم بدون باخت و در فاصله دو هفته باقی مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را رقم بزنیم.

سرمربی تیم لوازم خانگی کن با اشاره به نوع مبارزات گفت: با توجه به تمریناتی که تکواندوکاران تیم انجام داده بودند بیشتر از ضربات چرخشی استفاده کردند و سعی کرده بودیم تنوع تکنیک را بالا ببریم. ما در تمرینات دو بخش را برای تکنیک‌هایی که امتیاز بالایی دارند در نظر گرفتیم. یک بخش اینکه از پایه از این فنون استفاده شود و دیگر اینکه سعی شود به بازیکن یاد دهیم موقعیت و زمان ضربه زدن را بشناسد تا بنواند بهترین نتیجه را کسب کند.

کریمی با اشاره به ترکیب تیم لوازم خانگی کن تصریح کرد: ترکیب تیم ما را 80 در صد از رده‌سنی نونهالان باشگاه تشکیل داده‌اند که این پشتوانه سازی باعث شده یک تیم قدرتمند را در اختیار داشته باشیم که بدون باخت در صدر جدول رده‌بندی لیگ قرار بگیرد. با توجه به تیم خوب و قوی که داریم از تکواندوکارانی که شرایط سنی آنها ایجاب می‌کند استفاده می‌کنیم ضمن اینکه نونهالانی هم داریم که در سال آینده به تیم تزریق می‌شوند.

وی در پایان خاطر نشان ساخت: از باشگاه لوازم خانگی کن که در عرصه تکواندو حضور دارد و با حمایت همه جانبه‌ از تیم‌ها، پشتوانه سازی می‌کند تشکر می‌کنم و امیدوارم که همانند این دوره از مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان که 3 تکواندوکار این باشگاه در این رقابت‌ها درخشیدند در دوره‌ها بعدی نیز اینگونه باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز