پاراتکواندوکاران ایران در سه کلاس به مسابقات آسیایی اعزام می شوند

۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۰:۴۰:۵۹
کد خبر: ۵۱۷۶۱۲
پاراتکواندوکاران ایران در سه کلاس به مسابقات آسیایی اعزام می شوند
تیم پاراتکواندوی ایران در سه کلاس ۴۲، ۴۳ و ۴۴ به مسابقات آسیایی اعزام می شوند و انتخابی درون اردویی تیم ملی نیز اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رئیس انجمن پاراتکواندو با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: تیم ملی کشورمان در این سه کلاس و در اوزان مختلف در این رقابتها شرکت خواهد کرد و محدودیتی در تعداد بازیکنان اعزامی نخواهیم داشت.

وی افزود: برای شرکت در این مسابقات و انتخاب ترکیب تیم ملی انتخابی درون اردویی را اردیبهشت ماه برگزار خواهیم کرد و از برترین های مسابقات قهرمانی کشور که در اصفهان برگزار شد و ملی پوشان دعوت خواهیم کرد تا برای ماندن در اردو و حضور در مسابقات آسیایی مبارزه کنند.

مسعود لشکری اظهار داشت: بازیکنانی که عملکردشان به تایید کادر فنی برسد می توانند در اردو مانده و به رقابتهای پاراآسیایی اعزام شوند. این مسابقات اهمیت بسزایی دارد چرا که تکواندوکاران می توانند ۴۰ امتیاز بازی های پارالمپیک را به دست آورند.

گفتنی است؛ مسابقات قهرمانی پاراتکواندو آسیا همزمان با مسابقات آزاد کره‌جنوبی از ۱۱ تیر‌ماه به مدت ۶ روز در «چونچئون» کره‌جنوبی برگزار خواهد شد.

پاراتکواندو برای نخستین بار در بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو به طور رسمی وارد فهرست رشته‌های پارالمپیکی شده و این مسابقات فرصت مناسبی است تا تکواندوکاران خود را برای حضور در این رویداد آماده کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز