خلیفه: به تصمیمات کمیته فنی فدراسیون احترام می گذارم

۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۸:۳۳:۵۲
کد خبر: ۵۲۳۰۱۶
خلیفه: به تصمیمات کمیته فنی فدراسیون احترام می گذارم
سرمربی تیم‌ملی تکواندو دانشجویان گفت: مسابقات ورود به اردوی تیم ملی برای دو رویداد کشورهای اسلامی وقهرمانی جهان، یازدهم اسفند ماه برگزارمی شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سید نعمت خلیفه سرمربی تیم‌ملی تکواندو دانشجویان در خصوص تصمیمات کمیته فنی به روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: به تصمیمات کمیته فنی احترام می‌گذارم و برای همکاران خوبم فریبرز عسکری و مهدی بی باک در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت می کنم.

سرمربی تیم‌ملی تکواندو دانشجویان افزود: پتانسیل تکواندو ایران بسیاربالا است و امیدوارم با هم اندیشی، همدلی و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود با سه تیم قدرتمند در مسابقات حضور پیداکرده و بهترین نتیجه را رقم بزنیم.

وی اظهار داشت: به منظور افزایش سطح آمادگی و کسب بهترین نتیجه برای سال آینده چند تورنمنت را در برنامه داریم چراکه حضور در تورنمنت بین المللی برای هوگوپوشان میدان مناسبی است تا توانایی‌های خود را برای حضور در ترکیب ثابت تیم ملی به نمایش بگذارند.

خلیفه در پایان افزود: به زودی و پیش از برگزاری مسابقات ورود به اردو مربیان تیم را به فدراسیون معرفی می‌کنم.

گفتنی است؛ بیست و نهمین دوره مسابقات یونیورسیاد جهانی دانشجویان از تاریخ 28 مرداد ‌ماه تا 8 شهریور ماه سال 1396 به مدت 11 روز در کشور چین تایپه برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز