اعلام ترکیب تیم "باشگاه مقاومت" در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا

۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۷:۱۵:۴۳
کد خبر: ۵۴۳۷۹۳
اعلام ترکیب تیم باشگاه مقاومت در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا
ترکیب تیم "باشگاه مقاومت" برای حضور در هفتمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا که از فردا (پنجشنبه) به مدت دو روز در سالن «سید رسول حسینی» شهر ساری برگزار می‌شود، مشخص شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفتمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا (G1) از فردا (پنجشنبه) به مدت 2 روز با حضور تیم‌های شهرداری ورامین، باشگاه مقاومت و شهدای مدافع حرم ساری از ایران، عمان، پاکستان، افغانستان و عراق به میزبانی هیات تکواندو استان مازندران و در سالن «سید رسول حسینی» شهر ساری برگزار می‌شود.

تیم باشگاه مقاومت با ترکیب نریمان مریدانی و صادق خلیل‌زاده در وزن 54- کیلوگرم، حسین گیلک و آرمین رحمتی در وزن 63- کیلوگرم، مهدی غفاری و مهرداد نورمحمدی در وزن 72- کیلوگرم، حسن بشیری و مهرداد نورمحمدی در وزن 82- کیلوگرم، فردین طاهری و علی محمدپور در وزن 82+ کیلوگرم به مصاف رقیبانش می‌رود.

هدایت تیم برعهده علی اشرف قنبری (سرمربی) و جواد الیاسی (مربی) است. غلامرضا چیارلو به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور دارد.

گفتنی است؛ مسابقات جام باشگاه‌های آسیا G1 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 10، 6 و 3.6 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز