نهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا نوجوانان؛

آخرین طلای دختران ایران بر گردن ولی‌نژاد

۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۲:۳۸:۳۰
کد خبر: ۵۴۷۴۷۲
آخرین طلای دختران ایران بر گردن ولی‌نژاد
یلدا ولی‌نژاد به عنوان آخرین نماینده کشورمان در گروه دختران با شکست تکواندوکار فیلیپینی نشان درخشان این رقابت‌ها را کسب نمود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا با حضور 246 تکواندوکار از 22 کشور آسیایی از صبح روز چهارشنبه (30 فروردین‌ماه) در مجتمع ورزشی "آتی‌راو" قزاقستان آغاز و امروز (جمعه) به پایان می‌رسد.

امروز (جمعه) و در آخرین روز این رقابت‌ها، تکواندوکاران اوزان 59-، 63-، 78- و 78+ کیلوگرم در گروه پسران و اوزان 55-، 59-، 68- و 68+ کیلوگرم در گروه دختران بر روی شیاپ‌چانگ می‌روند که حمیدرضا هادیان، امیرعلی پروینی، امیرحسین وقوعی آذر، مهران برخورداری، مبینا شاکری، یلدا ولی نژاد، مبینا بابالو و زهرا پوراسماعیل به عنوان نمایندگان کشورمان در روز پایانی هستند.

یلدا ولی‌نژاد تکواندوکار وزن 59- کیلوگرم کشورمان برای اینکه مدال طلایی این رقابت‌ها را بدست آورد، در گام نخست «جی وون کیم» تکواندوکار کره‌ای را 10 بر 5 از پیش رو برداشت، سپس به مصاف «میلانا گولوبوآ» از ازبسکتان رفت و با نتیجه 25 بر 6 از شیاپ‌چانگ خارج شد. او در مرحله نهایی این رقابت‌ها «فلورنس چاوز» از فیلیپین را 12 بر 4 شکست داد و عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کرد.

هدایت تیم ملی دختران کشورمان برعهده اعظم درستی به عنوان سرمربی است و نیلوفر صفریان، معصومه محمدیان و محبوبه محمدنژاد به عنوان مربی در کنار درستی حضور دارند.

نظر شما