مسابقات قهرمانی کاراته آسیا- قزاقستان؛

کاتاروهای جوان ایران به فینال رسیدند

۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۰۹:۲۲:۱۸
کد خبر: ۵۸۶۳۱۳
کاتاروهای جوان ایران به فینال رسیدند
در کاتای انفرادی امید، فاطمه صادقی با پیروزی مقابل نماینده هند با نتیجه 5 بر صفر و تایلند 4 بر یک راهی فینال شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم‌های ملی جوانان کاتا ایران در دو بخش پسران و دختران با پیروزی مقابل حریفان خود به فینال پیکارهای آسیایی رسیدند.

تیم دختران متشکل از آرزو لونجی، محدثه نائیجی و ستاره خاکپور در آخرین پیکار و برای کسب نشان طلا به مصاف تیم مالزی می رود و تیم پسران با ترکیب پویا حبیبی، مهدی رضایی محمدمهدی شجاعی نیز در مبارزه نهایی رودروی تیم مالزی قرار می گیرد.

تیم پسران در پیکارهای قبلی هند و قرقیزستان را با پنج پرچم شکست داد و تیم دختران نیز با همین نتیجه از سد تیم قزاقستان گذشت.

در کاتای انفرادی امید، فاطمه صادقی با پیروزی مقابل نماینده هند با نتیجه 5 بر صفر و تایلند 4 بر یک راهی فینال شد. او در فینال با کاتارویی از مالزی دیدار می کند.

امیریزدان تدین پس از غلبه بر کاتاورهایی از قرقیزستان، امارات و عربستان، راهی فینال شد.

تدین در فینال با نماینده ژاپن دیدار می کند.

در ادامه دومین روز از مسابقات کارته قهرمانی آسیا در بخش کومیته دختران، در وزن 55-کیلوگرم امید، آویشن باقری با پیروزی 2 بر صفر مقابل قرقیزستان و 5 بر یک مقابل ژاپن به فینال راه یافت.

وی در فینال باید به مصاف قزاقستان برود.

در وزن 50-کیلوگرم امید، سارا بهمن یار با برتری مقابل چین یک بر صفر، چین تایپه 6 بر 2 و هند 6 بر صفر راهی فینال مسابقات قهرمانی آسیا شد.

در وزن 55-کیلوگرم امید، علی مسکینی حریفانی از قزاقستان و چین را شکست داد و مقابل اردن نتیجه را واگذار کرد و از رسیدن به فینال بازماند.

در وزن 60-کیلوگرم امید، مهدی رحیمی نژاد با پیروزی 8 بر صفر مقابل هنگ کنگ، امارات و ویتنام راهی فینال شد.در وزن 55-کیلوگرم امید، علی مسکینی در رپه شارژ(جدول شانس مجدد) مقابل نماینده تایلندی قرار گرفت و با نتیجه 9 بر 2 بر این کاراته کا غلبه کرد و صاحب مدال برنز شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز