مدرس دوره بین‌المللی پومسه؛

بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ با فرم‌های جدید برگزار می‌شود

۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۹:۰۷:۲۷
کد خبر: ۵۹۲۷۶۰
بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ با فرم‌های جدید برگزار می‌شود
مدرس دوره بین‌المللی پومسه گفت: پومسه‌روهای ایران در سطح آسیایی و جهانی عملکرد خوبی داشته و با توجه به استقبالی که از این دوره صورت گرفته قطعا شاهد درخشش بیش از پیش آنها در رویداد‌های پیش‌رو خواهیم بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سمینار بین‌المللی آموزشی فرم‌های جدید پومسه که زیر نظر اساتید ATU و به میزبانی فدراسیون تکواندو کشورمان از روز دوشنبه (2 مردادماه) در حال برگزاری است، امروز (شنبه) به پایان می‌رسد.

«تای سئونگ جئونگ» مدرس دوره بین‌المللی پومسه در خصوص برگزاری این دوره گفت: پومسه‌روهای ایرانی در رویدادهای بین المللی حضوری فعال داشته و موفقیت‌های بسیاری را در عرصه‌های مختلف کسب کرده‌اند، به همین دلیل برگزاری این دوره از اهمیت بالایی برخوردار است و خوشحالم که فدراسیون تکواندو ایران شرایطی را برای ملی پوشان پومسه‌رو خود فراهم کرده است تا بتوانند در نخستین دوره‌ سمینار بین‌المللی آموزشی فرم‌های جدید پومسه حضور داشته باشند.

وی افزود: پیش از این در سال 2016 این دوره در کر‌ه‌جنوبی برگزار شده است اما ایران به عنوان اولین کشوری است که پس از کره‌جنوبی فرم‌های جدید پومسه در آن تدریس می‌شود.

«تای سئونگ جئونگ» در ادامه خاطرنشان ساخت: درهجدهمین دوره بازی‌های آسیایی 2018 که به میزبانی "جاکارتا" اندونزی برگزار می‌شود، شاهد حضور مسابقات پومسه هستیم. این رقابت‌ها با فرم‌های جدید پومسه پیگیری می‌شود و همگی باید آماده حضور در این رقابت‌ها باشند تا بتوانند بهترین عملکرد را از خود برجای بگذارند.

مدرس دوره بین‌المللی پومسه با اشاره به اهمیت برگزاری این دوره تصریح کرد: از این پس رقابت‌های پیش رو با فنون جدید پومسه اجرا می‌شود و 4 فرم جدید به فرم‌های پومسه اضافه شده است. شرکت کنندگان با جدیت آموزش ها را پیگیری می کنند و با توجه آشنایی که از پومسه‌روهای ایران دارم، معتقدم می‌توانند با موفقیت این دوره را پشت سر بگذارند.

وی در پایان با بیان اینکه استقبال خوبی از این دوره صورت گرفته است گفت: ایران توانسته پومسه‌روهای قدرتمندی را پرورش دهد و با توجه به مدال‌هایی که در عرصه آسیایی و جهانی کسب کرده است می‌توان امیدوار بود که در آینده با حضور در این دوره و کسب آمادگی بیشتر خوش بدرخشند و موفقیت‌های بیشتری برای کشورشان بدست آورند.

نظر شما