رنکینگ هفته اول و دوم سوپر لیگ کاراته اعلام شد

۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۰۹:۳۴:۰۱
کد خبر: ۶۱۵۱۸۹
رنکینگ هفته اول و دوم سوپر لیگ کاراته اعلام شد
سازمان لیگ فدراسیون کاراته رنکینگ کاراته کاهای حاضر در مبارزات هفته اول و دوم سوپر لیگ را اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در ایستگاه اول و دوم سوپرلیگ و در کاتای انفرادی امیربهادر تدین از تیم دانشگاه آزاد اسلامی و سهند اسلامی از تیم رعد پدافند خاتم الانبیا(ص) با 54 امتیاز در صدر قرار گرفتند. سیروس خالقی از تیم پاس قوامین با 31 امتیاز دوم است. فرید حقیقی از تیم گوجوریو سی واکای 2 و امیریزدان تدین از تیم آوای رزم با 28 امتیاز در رده چهارم ایستادند.

در کاتای تیمی، تیم پاس قوامین با ترکیب سعید کاظمی، حسام زرین نعل و حسین زرین نعل، تیم دانشگاه آزاد اسلامی با ترکیب امیر بهادر تدین، سهیل ساجدی و روزبه روشنی و تیم رعد پدافند خاتم الانبیا(ص) با ترکیب سهند اسلامی، فراز نجاران و یحیی پیشه زاری با 54 امتیاز در رده نخست قرار گرفتند.

تیم های گوجوریو سی واکای 2، با 29 امتیاز، مناطق نفت خیز جنوب با 27 امتیاز، آوای رزم و نارین صنعت آریا با 4 امتیاز به ترتیب چهارم تا ششم شدند.

در بخش کومیته و در وزن 55-کیلوگرم، سینا جلیلیان از تیم آوای رزم با 45 امتیاز اول است. مهدی کریمی از تیم نارین صنعت آریا با 44 امتیاز در مکان دوم قرار داردو بهنام نجفی از تیم پاس قوامین با 24 امتیاز ، بهنام نیکبخت از تیم رعد پدافند خاتم الانبیا(ص)با 23 امتیاز و مجید حسن نیا از تیم دانشگاه آزاد اسلاکی با 23 امتیاز و تفاضل امتیاز کمتر در رده های سوم تا پنجم جای دارند.

در وزن 60-کیلوگرم، مصطفی روستا از تیم گوجوریو سی واکای 2 و میثم ادهمی از تیم رعد پدافند خاتم الانبیا(ص)با 46 امتیاز در رنکینگ نخست جای دارند.

محمد شایگان از تیم پاس قوامین با 25 امتیاز سوم است. میعاد یاری از تیم دانشگاه آزاد اسلامی و مصطفی کاووسی از تیم مناطق نفت خیز جنوب با 22 امتیاز در مکان چهارم قرار گرفته اند و عبداله ولدی از تیم دانشگاه آزاد اسلامی با 22 امتیاز و تفاضل برد ششم است.

در وزن 67-کیلوگرم، علی گلابی از تیم رعد پدافند خاتم الانبیا(ص)و دانیال زحمتکش از تیم گوجوریو سی واکای 2 با ۴۵ امتیاز و هامون درفشی پور از تیم دانشگاه آزاد با ۴۴ امتیاز در مکانهای اول و دوم جدول قرار دارند.

علیرضا شیرصفت از تیم پاس قوامین با 25 امتیاز و حسین عیوضی از تیم مناطق نفت خیز جنوب با 22 امتیاز به ترتیب چهارم و پنجم هستند.

در وزن 75 –کیلوگرم، کیوان بابان از تیم گوجوریو سی واکای 2 با کسب 45 امتیاز در صدر قرار رنکینگ این وزن جای دارد. حمیدرضا راهبریان از تیم رعد پدافند خاتم الانبیا(ص)با 25 امتیاز دوم است. علیرضا بندری از تیم داتیس کاراته رشت 25 امتیازی است و در رده سوم قرار گرفته، آرش علی نژاد از تیم پاس قوامین با 24 امتیاز چهارم است و بهمن عسگری از تیم دانشگاه آزاد اسلامی با 24 امتیاز در مکان پنجم جای دارد.

سیدرضا خوشکلام از تیم داتیس کاراته رشت با 46 امتیاز در رده نخست جدول وزن منهای 84 کیلوگرم قرار گرفته است، محمد ممبینی از تیم رعد پدافند خاتم الانبیا(ص)با 44 امتیاز دوم است. یونس نوروزی از تیم گوجوریو سی واکای 2 با 25 امتیاز در مکان سوم، مهدی خدابخشی از تیم دانشگاه آزاد اسلامی با 24 امتیاز در رده چهارم و محمد قاهری از تیم پاس قوامین با 23 امتیاز در جای پنجم قرار گرفته اند.

در وزن آزاد ، مهدی آشوری از تیم رعد پدافند خاتم الانبیا(ص)با 46 امتیاز اول است. علی اکبر دستجانی از تیم رعد پدافند خاتم الانبیا(ص)با 45 امتیاز در مکان دوم قرار دارد. پیمان سلطانیان از تیم پاس قوامین با 44 امتیاز، امیر پورمحمد از تیم داتیس کاراته رشت با 29 امتیاز و نیما شافعی از تیم داتیس کاراته رشت با 24 امتیاز به ترتیب در رده های سوم تا پنجم قرار گرفته اند.

گفتنی است سازمان لیگ کاراته برای محاسبه امتیازات کاراته کاهای شاغل در سوپرلیگ، برای هر برد 20 امتیاز، قرار گرفتن در ترکیب تیم در هر مبارزه 2 امتیاز، برای تساوی 5 امتیازز، برای برد با اختلاف هشت امتیاز یک امتیاز ویژه در نظر گرفته است. در بخش کاتا نیز کسب هر پرچم یک امتیاز برای کاتارو محاسبه خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز