به دلیل آماده نشدن روادید ورزشکاران؛

سفر تیم ملی پاراتکواندو به رقابت‌های قهرمانی جهان با تاخیر انجام می‌شود

۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۰۹:۴۹:۱۴
کد خبر: ۶۲۴۲۷۰
سفر تیم ملی پاراتکواندو به رقابت های قهرمانی جهان به دلیل آماده نشدن روادید ورزشکاران با تاخیر دو روزه انجام می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، پیام خانلرخانی سرمربی تیم ملی پاراتکواندو با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: تیم ملی برای شرکت در رقابت های قهرمانی جهان قرار بود روز یکشنبه ۲۳ مهرماه به لندن اعزام شود، اما از آنجایی که روادید ملی پوشان صادر نشده است اعزام تیم با دو روز تاخیر یعنی روز سه شنبه انجام می شود.

خانلرخانی افزود: تمرینات تیم ملی روزهای شنبه و یکشنبه ادامه خواهد داشت و درصورت صادر شدن روادید روز سه شنبه به انگلستان اعزام می شود. مراسم قرعه کشی مسابقات روز چهارشنبه برگزار و رقابت ها از روز پنج شنبه آغاز می شود.

وی ادامه داد: در این مسابقات سعید صادقیان پور در کلاس  K۴۲ ، احمد نریمانی در کلاس  K۴۲، اصغر عزیزی در کلاس K۴۴، محمود جعفرزاده در کلاس K۴۲  و مهدی پوررهنما در کلاس K۴۴ شرکت می کنند که با برنامه ریزی و تمریناتی که داشته اند انتظار داریم پنج مدال کسب کنند.

خانلرخانی در پایان گفت: از آنجایی که در مسابقات قهرمانی جهان، ورودی بازی های پارالمپیک توکیو توزیع می شود شرکت کنندگان زیادی حضور خواهند داشت و ما پنج نفر را در دو کلاس راهی این مسابقات می کنیم و برای ایستادن بر روی سکو تلاش خواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز