رییس کمیته برنامه ریزی و فناوری فدراسیون کاراته؛

آیین نامه ۱۶ کمیته تدوین و برای تصویب به مجمع فدراسیون ارائه می شود

۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۱:۰۴:۴۲
کد خبر: ۶۳۴۶۸۰
آیین نامه ۱۶ کمیته تدوین و برای تصویب به مجمع فدراسیون ارائه می شود
رئیس کمیته برنامه ریزی و فناوری اطلاعات فدراسیون کاراته گفت: در راستای بهینه سازی و ساماندهی اصولی در چارت تشکیلاتی فدراسیون کاراته، آیین نامه همه کمیته های فدراسیون پس از ماهها بررسی و تحقیق، تدوین و به مرحله نهایی رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رئیس کمیته برنامه ریزی و فناوری اطلاعات فدراسیون کاراته گفت: در راستای بهینه سازی و ساماندهی اصولی در چارت تشکیلاتی فدراسیون کاراته، آیین نامه همه کمیته های فدراسیون پس از ماهها بررسی و تحقیق، تدوین و به مرحله نهایی رسید. از نیمه دوم فروردین ماه تاکنون آیین نامه 16 کمیته تدوین و نهایی شده و در سایت فدراسیون درج گردیده است. مسئولین کمیته های فدراسیون و نیز هیات های استانی تا 25 آبان ماه فرصت دارند تا پیشنهادات و نقطه نظرات خود را در خصوص آیین نامه ها ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه آیین نامه قهرمانان نیز در دست تهیه است و به زودی تکمیل می شود، افزود: پس از جمع آوری پیشنهادات، آیین نامه ها در مجمع عمومی فدراسیون ارائه می شود تا به تصویب نهایی برسد.

داودی گفت: هدف ما تهیه آیین نامه هایی منسجم با یک تیپ یکسان است و اینکه همه آیین نامه ها از یک الگو تبعیت کنند. تمام آیین نامه ها از 10 ماده تشکیل شده اند که 5 ماده آن مختص هر کمیته است و 5 ماده بعدی به صورت عمومی در تمام کمیته ها مشترک است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز