بخش کاتا و کومیته؛

رنکینگ هفته دوم سوپر لیگ کاراته

۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۳:۳۶:۰۹
کد خبر: ۶۳۴۸۰۶
رنکینگ هفته دوم سوپر لیگ کاراته
پس از برگزاری هفته دوم سوپر لیگ کاراته باشگاههای کشور، رنکینگ کاراته کاها اعلام شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، با انجام دیدارهای هفته دوم سوپر لیگ کاراته باشگاههای کشور، رنکینگ کاراته کاها دو بخش کاتا و کومیته مشخص شد.

بر این اساس، در کاتای انفرادی امیربهادر تدین از تیم دانشگاه آزاد اسلامی با 108 امتیاز در صدر قرار گرفت. ابوالفضل شهرجردی از تیم مناطق نفت خیز جنوب با 107 امتیاز در رده دوم ایستاد و سهند اسلامی از تیم رعد پدافند خاتم الانبیا(ص) با 84 امتیاز سوم است.

در کاتای تیمی، تیمهای دانشگاه آزاد اسلامی با ترکیب امیر بهادر تدین، سهیل ساجدی فر و روزبه روشنی و مناطق نفت خیز جنوب با ترکیب ابوالفضل شهرجردی، علی زند و میلاد دلیخون و پاس با ترکیب سعید کاظمی، حسام زرین نعل و حسین زرین نعل با 108 امتیاز در رده نخست این بخش جای دارند.

تیم رعد پدافند خاتم الانبیا(ص) با ترکیب سهند اسلامی، فراز طایفه نجاران و یحیی پیشه زاری با 85 امتیاز و تیم بیمه تعاون با ترکیب علیرضا ابوالحسنی، عباس حیاتی فر و حمیدرضا پوراعماء با 81 امتیاز چهارم و پنجم هستند.

در وزن 55-کیلوگرم، بهنام نجفی از تیم پاس با 69 امتیاز، مهدی کریمی از تیم نارین صنعت آریا با 68 امتیاز و علی مسکینی از تیم بیمه تعاون با 66 امتیاز به ترتیب در مکانهای اول تا سوم جدول رده بندی جای دارند.

در وزن 60-کیلوگرم، محمد شایگان از تیم پاس با 70 امتیازاول است، امیر مهدی زاده از تیم بیمه تعاون با 66 امتیاز در مکان دوم قرار گرفته و مصطفی روستا از تیم گوجوریو سی واکای تهران با 50 امتیاز در رده سوم است.

در وزن 67-کیلوگرم، هامون درفشی پور از تیم دانشگاه آزاد اسلامی با 70 امتیاز صدرنشین است. علی گلابی از تیم رعد پدافند خاتم الانبیا(ص) با 69 امتیاز در رده دوم قرار دارد و سعید علیپور از تیم بیمه تعاون با 51 امتیاز در مکان سوم است.

در وزن 75-کیلوگرم، کیوان بابان از تیم گوجوریو سی واکای تهران با 75 امتیاز در صدر جدول است، بهمن عسگری از تیم دانشگاه آزاد اسلامی با 70 امتیاز مهرداد پورشیب از تیم رعد پدافند خاتم الانبیا(ص) با 45 امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند.

در وزن 84-کیلوگرم، سیدرضا خوشکلام از تیم داتیس کاراته رشت با 91 امتیاز اول است، مهدی خدابخشی از تیم دانشگاه آزاد اسلامی با 71 امتیاز در مکان دوم جای گرفته و مهدی قراری زاده از تیم بیمه تعاون با 68 امتیاز در رده سوم است.

در وزن آزاد هم، مهدی آشوری از تیم رعد پدافند خاتم الانبیا(ص) با 91 امتیاز، امیر پورمحمد از تیم داتیس کاراته رشت با 73 امتیاز و علی اکبر دستجانی از تیم رعد پدافند خاتم الانبیا(ص) با 69 امتیاز به ترتیب در رده های اول تا سوم رده بندی جای دارند.

گفتنی است سازمان لیگ کاراته برای محاسبه امتیازات کاراته کاهای شاغل در سوپرلیگ، برای هر برد 20 امتیاز، قرار گرفتن در ترکیب تیم در هر مبارزه 2 امتیاز، برای تساوی 5 امتیازز، برای برد با اختلاف هشت امتیاز یک امتیاز ویژه در نظر گرفته است. در بخش کاتا نیز کسب هر پرچم یک امتیاز برای کاتارو محاسبه خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز