برای حضور در فینال گرندپری ۲۰۱۷؛

تیم‌ملی تکواندو چهارشنبه راهی ساحل عاج می‌شود

۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۰:۰۸:۴۸
کد خبر: ۶۴۱۶۵۲
تیم‌ملی تکواندو چهارشنبه راهی ساحل عاج می‌شود
تیم ملی تکواندو کشورمان برای حضور در فینال گرندپری 2017 روز چهارشنبه (8 آذرماه) با ترکیب 4 نفره خود راهی «آبیجان» ساحل عاج می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فینال مسابقات گرندپری 2017 با حضور 16 تکواندوکار برتر (هر وزن دو نماینده از هر کشور) براساس آخرین رنکینگ اعلام شده از 11 آذرماه به مدت دو روز در "آبیجان" ساحل عاج برگزار می‌شود تا در نهایت مدال آوران 4 وزن 58-، 68-، 80- و 80+ کیلوگرم در گروه مردان و 4 وزن 49-، 57-، 67- و 67+ گیلوگرم زنان مشخص و معرفی شوند.

تیم‌ملی تکواندو کشورمان که از 6 آبان‌ماه تمرینات خود را برای شرکت در این رویداد در مرکز جهانی تکواندو آغاز کرده است با ترکیب آرمین هادی‌پور و فرزان عاشورزاده در وزن 58- کیلوگرم، ابوالفضل یعقوبی در وزن 68- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن 80+ کیلوگرم روز چهارشنبه (8 آذرماه) راهی محل برگزاری مسابقات می‌شود.

بر اساس برنامه اعلامی از سوی فدراسیون جهانی، شنبه – 11 آذرماه و در روز نخست این رقابت‌ها، پیکارهای اوزان 58- و 80- کیلوگرم مردان و 49- و 67+ کیلوگرم زنان برگزار می‌شود که آرمین هادی‌پور و فرزان عاشورزاده در این روز به مصاف رقبای خود می‌روند.

یکشنبه – 12 آذرماه و در روز پایانی نیز مبارزات اوزان 68- و 80+ کیلوگرم مردان و 57- و 67- کیلوگرم زنان انجام می‌شود و ابوالفضل یعقوبی و سجاد مردانی بر روی شیاپ چانگ می‌روند.

هدایت این تیم برعهده مهدی بی باک به عنوان سرمربی، علیرضا نصرآزادانی به عنوان مربی و مهرداد یوسفی به عنوان مربی بدنساز است.

مسابقات فینال گرندپری G8 است و به نفر اول هر وزن 80 امتیاز، نفر دوم 48 امتیاز و نفر سوم 28.8 امتیاز در راستای افزایش امتیازات رنکینگ تعلق می‌گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز