این قهرمانی در جهان بی سابقه بود؛

سهرابی: بچه های ایران مدال ها را درو کردند

۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۷:۱۷:۵۵
کد خبر: ۷۳۴۹۰۶
سهرابی: بچه های ایران مدال ها را درو کردند
دارنده مدال برنز مسابقات بدنسازی جهان در هندوستان گفت: کسب این همه مدال و قهرمانی تیم ایران، در تاریخ ورزش کشورمان بی سابقه بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رقابت های بدنسازی " شرو کلاسیک " قهرمانی جهان، هفته قبل به میزبانی کشور هندوستان و در شهر دهلی نو برگزار شد که در پایان، تیم ایران با اقتدار عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

" سامان سهرابی " در مورد این مسابقات اظهار داشت: بیش از ۷۰۰ شرکت کننده در این رقابت ها حضور داشتند که همین مساله، سطح کمی و کیفی مسابقات را بالا برده بود.

وی افزود: تیم ۶۰ نفره ایران نیز در پیکارهای این دوره شرکت کرد و در نهایت، موفق به کسب عنوان قهرمانی شد. چرا که بچه های ایران اکثر مدال ها را درو کردند.

سهرابی ادامه داد: من در وزن ۹۵ کیلوگرم پای به مسابقات جهانی هندوستان گذاشتم که موفق به کسب نشان برنز شدم. در وزن من بچه های تیم لرستان، مدال های طلا و برنز را از آن خود کردند.

نفر سوم رقابت های جهانی در پایان درباره برنامه های آینده خود یادآور شد: اواخر سال جاری در مسابقات گرندپریکس رومانی یا ایتالیا شرکت می کنم و تمامی تلاشم را خواهم کرد تا با مدال خوشرنگ طلا به کشورم بازگردم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز