رقابت جودوکاران در مسابقات گرامیداشت پهلوان عباس مجرد؛

حمیدی: چهره‌های مستعد و آینده‌دار شناسایی شدند

۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۰:۰۶:۵۲
کد خبر: ۷۸۲۲۶۸
حمیدی: چهره‌های مستعد و آینده‌دار شناسایی شدند
رقابت های جودو یادواره مرحوم پهلوان " عباس مجرد " با معرفی برترین ها و شناسایی چهره های مستعد و آینده دار به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، "سید ابراهیم حمیدی" از پیشکسوتان جودو کشور و مسئول برگزاری این رقابت ها، اظهار داشت: یک دوره مسابقه جودو، گرامیداشت پهلوان حاج عباس مجرد از پیشکسوتان ورزش تهران و مدیر سابق شهرداری منطقه 10، روز جمعه به میزبانی مجموعه فرهنگی- ورزشی جانبازان برگزار شد.

وی افزود: در این رقابت ها، 175 جودوکار در قالب 20 تیم شرکت داشتند و در چهار رده سنی: نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان، تیم مجموعه ورزشی جانبازان قهرمان شد و تیم های شمیرانات و ورامین در جایگاه دوم و سوم ایستادند. تیم گرمسار نیز کاپ اخلاق را از آن خود کرد. ضمن این که عنوان ورزشکار اخلاق نیز به " میراسماعیل حسینی " رسید.

داور جودو ایران ادامه داد: در این مسابقات، مدیر تربیت بدنی شهرداری منطقه 10 به همراه خانم " مظاهری " و آقای " پور قاسم " مدیر مجموعه ورزشی جانبازان حضور داشتند که با اهدای لوح یادبود از خانواده مرحوم پهلوان مجرد تجلیل به عمل آوردند.

حمیدی در پایان اظهار داشت: یکی دیگر از اهداف برگزاری این رقابت ها، شناسایی جودوکاران بااستعداد و آینده دار بود که امیدوارم بتوانیم گامی در جهت پشتوانه سازی برای جودو کشور برداریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز