عواقب وخیم پشت کنکور ماندن هیتلر!

۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۴:۱۳:۱۰
کد خبر: ۱۰۰۵۷۴۸
عواقب وخیم پشت کنکور ماندن هیتلر!
آدولف هیتلر رهبر آلمان نازی از کودکی به نقاشی علاقمند بود آنطور که در سال ۱۹۰۵ وارد مدرسه هنر‌های زیبای وین شد، اما در آنجا علاقه اش به معماری را کشف کرد و مسیرش را تغییر داد.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا؛ هیتلر در اتریش به دنیا آمد و اصولاً، پیش از آن‌که وارد فعالیت‌های سیاسی شود، یک نقاش بود با روحیه‌ای لطیف و آسیب‌پذیر. او برای مدت‌های طولانی در گالری‌های هنری که در آن روزگار بازارشان در وین، پایتخت اتریش، بسیار گرم بود، توقف می‌کرد تا از نقاشی‌ها و سبک هنرمندان دیگر، الهام بگیرد. نتیجه این فعالیت‌ها، طراحی و نقاشی مناظر متعددی بود که امروزه، تعدادی از تابلو‌های به جامانده از هیتلر را شامل می‌شود.

 

تمام این علاقه و تلاش، آدولف هیتلر جوان را بر آن داشت تا نقاشی را به عنوان حرفه آینده خود انتخاب کند. او در سال ۱۹۰۷ میلادی، زمانی که فقط ۱۸ سال داشت، در کنکور ورودی مؤسسه هنر‌های زیبای وین شرکت کرد، اما استادان این مؤسسه، او را رد کردند.

عواقب وخیم پشت کنکور ماندن هیتلر!

هیتلر دو بار دیگر هم برای ورود به این مرکز آموزشی تلاش کرد، اما هر بار در کنکور رد شد. نتیجه این شکست، به حاشیه رانده شدن نقاشی در زندگی هیتلر بود؛ او از آن به بعد تفننی نقاشی می‌کشید، اما به صورت جدی آرزو‌هایی در سر می‌پروراند که بعد‌ها دنیا را در آتش جنگ فرو برد. یکی هم پیدا نشد که به استادان این مرکز آموزشی در وین بگوید: خب اگر هیتلر را قبول می‌کردید، آسمان به زمین می‌آمد؟!

منبع: روزنامه خراسان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز