چند راه آسان برای از بین بردن پف زیرچشم بعد از خواب

۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۰۷:۱۳:۰۲
کد خبر: ۱۰۱۱۲۲۲
چند راه آسان برای از بین بردن پف زیرچشم بعد از خواب
در گزارش زیر چند راه ساده برای از بین بردن پف زیرچشم بعد از خواب را آموزش می‌دهیم.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا؛ این‌که صبح ازخواب بیدار شوید و در آینه ببینید که پای چشمان‌تان پف کرده، اتفاق خوبی برای شروع روز نیست. بله، این پف‌ها خطرناک نیستند، به سلامت ما آسیب نمی‌زنند، اما آیا واقعا باید درصورت‌مان ظاهر شوند؟ و این‌که چرا پیداکردن راه‌حلی موثر برای برطرف کردن آن تقریبا غیرممکن است؟

من از خودم همین سوال‌ها را پرسیدم. هروقت در اینترنت دنبال راهی برای برطرف کردن این پف‌ها جستجو کردم همیشه به جواب‌های کلیشه‌ای رسیدم؛ مانند بیشتر بخوابید، پیش از خواب تلویزیون تماشا نکنید، …. اما من راهکار‌هایی کامل و روشن می‌خواستم که بتوانم هروقت با پف‌کردگی پای چشم‌هایم مواجه شدم، بکار ببرم. خوشبختانه توانستم بفهمم چگونه بطور موثر این پف‌ها را از بین ببرم، هورا! و، اما این متدها:

سیب زمینی

سیب زمینی؛ همین چیزی که خوردنش را دوست دارید، اما می‌توانید بابت قابلیتش جهت از بین بردن پف پای چشم هم دوستش داشته باشید؛ و کاربردش هم بسیار ساده است!. چند دقیقه سیب زمینی را فریز کنید، سپس به دو نیمه تقسیمش نمایید.. چشمان‌تان را ببندید و هردو نیمه را دور پلک‌ها و قسمت پای چشم به آرامی بچرخانید.. سپس هر نیمه را روی یک چشم قرار داده و مطمئن شوید که ناحیه پای چشم‌تان را هم بپوشاند.. برش‌های سیب زمینی را روی چشم‌های‌تان به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه نگه دارید. همین!

املت سفیده تخم مرغ

هرچند لذیذ به‌نظر می‌رسد، اما قرار نیست آن را بخورید. برای‌تان می‌گویم که تخم‌مرغ چگونه به شما دربرطرف کردن این پف‌ها کمک می‌کند: چند عدد سفیده تخم‌مرغ را در یک کاسه مخلوط کنید. یک برس بردارید (تمیز باشد!) و سفیده تخم مرغ را روی پلک‌ها و پای چشم‌تان پخش کنید. صبر کنید تا این ترکیب خشک شود (حدود ۲۰ دقیقه) و با آب ولرم بشویید.

شیر به‌عنوان یک نجات‌بخش

قرنهاست که از شیر در رژیم‌های زیبایی به‌عنوان بهترین کرم روشن‌کننده استفاده می‌شود. حتی کلئوپاترا هم برای تغذیه پوستش از وان شیر بهره می‌برد؛ و اگر این کار برای کلئوپاترای قدرتمند و بزرگ به اندازه کافی خوب بود، پس مسلما برای ما هم خوب است. بنابراین، چگونه از شیر برای به‌حداقل رساندن پف‌های زیرچشم استفاده کنیم؟ خیلی ساده، شما باید:. شیر را مستقیما از یخچال داخل کاسه کوچکی بریزید. پد‌های نخی را داخل شیر فرو برده. این پد‌ها را روی چشم‌ها گذاشته و ۲۰ تا ۳۰ دقیقه نگه دارید

برای وقتی که پف‌های پای چشم به‌دلیل حفظ آب هستند، شیر مفید است و همچنین با خنک کردن زیرچشم‌ها، باعث می‌شود پف‌ها کمتر به چشم بیایند. هر روز این کار را انجام دهید و آن را بخش معمول رژیم زیبایی‌تان کنید. موفق باشید!

منبع: مجله سلامت

نظر شما