عقب‌نشینی ترامپ از حرف‌هایش درباره جورج فلوید

۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۲۲:۰۴:۳۹
کد خبر: ۱۰۱۲۹۰۰
رئیس جمهور آمریکا در بیانیه خود از موضعش درباره قتل جورج فلوید عقب‌نشینی کرده و حرف‌های متناقضی با گفته‌های خودش بیان کرد.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا؛ به نقل از اکونومیک تایمز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در گزارش روزانه خود صحبت‌هایی مغایر با رفتار گذشته‌اش درباره قتل جورج فلوید، شهروند سیاهپوستی که به دست پلیس این کشور به طرز وحشیانه‌ای به قتل رسید، ارائه کرد.

او در صحبت‌هایش با ادعای آنکه کشور آمریکا «کشور عدالت و برقراری حقوق یکسان برای همه شهروندان» است مدعی شد «تمامی شهروندان، فارغ از رنگ پوست و جنسشان باید از خدمات یکسانی بهره‌مند شوند و ما نمی‌توانیم اجازه دهیم آنچه هفته گذشته اتفاق افتاد را دوباره شاهد باشیم.»

او درباره جورج فلوید گفت امروز روز خوبی برای او و بقیه است و افزود: «امیدوارم جورج الان ما را نگاه کند و بگوید این اتفاق خوبی است که درکشورمان در حال رقم خوردن است.

این درحالی است که در طول دو هفته گذشته که آتش خشم مردم آمریکا و سراسر جهان به رفتار خشونت‌آمیز پلیس آمریکا فوران کرده و اعتراضات گسترده‌ای رقم زده است، رفتار غیرانسانی ترامپ در برخورد با قتل فلوید سرتیتر بسیاری از اخبار بوده است.

به طور مثال او دستور شلیک به معترضان و حضور گارد ملی را صادر کرده است.

و یا ماموران کاخ سفید برای بازدید او از کلیسای «سنت جان» برای متفرق‌کردن معترضان به گاز اشک‌آور و متوسل شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز