فائوچی: کابوس کرونا به این زودی تمام نمی‌شود

۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۲:۱۲:۳۱
کد خبر: ۱۰۱۳۵۷۰
فائوچی: کابوس کرونا به این زودی تمام نمی‌شود
«آنتونی فائوچی» مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های واگیردار آمریکا هشدار داد، تا پایان مبارزه برای پیروزی بر ویروس کرونا راه طولانی در پیش است.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا به موازات افزایش شمار قربانیان ویروس کرونا در آمریکا به ۱۱۱ هزار و ۹۸۹ نفر و تعداد مبتلایان به یک میلیون و ۹۸۵ هزار و ۶۷۰، یک عضو ارشد کارگروه کاخ سفید برای مقابله با کرونا هشدار داد، تا پایان مبارزه با کرونا راه طولانی در پیش است.

به نوشته «نیویورک پُست»، فائوچی در نشست «سازمان نوآوری بیوتکنولوژیکی» که به صورت ویدئو کنفرانس حضور یافت، تاکید کرد که «کابوس» کرونا در آمریکا به این زودی تمام نمی‌شود.

مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های واگیردار آمریکا گفت: «(همه‌گیری کرونا) در یک دوره چهار ماهه، کل جهان را به تخریب کشانده و ماجرا هنوز تمام نشده است».

به گفته او، هنوز هم درباره ویروس کرونا، نحوه شیوع آن و تاثیراتش بر بدن مبتلایان، اطلاعات دقیقی وجود ندارد و کرونا بسیار پیچیده‌تر از «اچ‌آی‌وی» است.

فائوچی درباره کرونا گفت: «اوه خدای من این (ویروس کرونا) کجا به اتمام خواهد رسید؟ ما واقعا هنوز در آغاز فهمیدن موضوع هستیم».

از نظر او، تولید واکسن ویروس کرونا تنها راه متوقف کردن این ویروس است.

فائوچی درباره تلاش‌ها در جهان برای تولید واکسن گفت: «بیشتر از یک برنده در زمینه واکسن وجود خواهد داشت چرا که ما به واکسن برای کل جهان نیاز خواهیم داشت».

مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های واگیردار آمریکا اعلام کرد، شیوع کرونا در این کشور تبعیض‌ها و نابرابری‌های بهداشتی را برجسته کرد.

به گفته فائوچی، باید منابع مورد نیاز برای افزایش توانمندی‌های سیاه‌پوستان در مقابله با ویروس کرونا تقویت شود چرا که سیاه‌پوستان آسیب‌پذیرترین اقشار جامعه آمریکا هستند.

اظهارات این مقام ارشد بهداشتی آمریکا در حالی مطرح شده که طبق آخرین خبرها شیوع کرونا در آمریکا مجدداً روندی صعودی در پیش گرفته است.

آمار و ارقام جدید دانشگاه جانز هاپکینز نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت گذشته با مرگ ۹۹۹ مورد جدید، مجموع قربانیان ویروس کرونا در آمریکا به ۱۱۱ هزار و ۹۸۹ نفر افزایش یافت و با ثبت ۲۵ هزار و ۲۸ مورد جدید به کرونا، مجموع آمار مبتلایان در آمریکا به یک میلیون و ۹۸۵ هزار و ۶۷۰ نفر رسید.

منبع:فارس

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز